به نظر می رسد که Valheim به مدت 6 ماه در کنسول ایکس باکس انحصاری است

ایمیلی از مایکروسافت که انتشار Valheim در Xbox Game Pass را جشن می‌گیرد، اخیراً حاوی چاپ دقیق است که بیان می‌کند این بازی برای یک دوره شش ماهه در انحصار کنسول ایکس‌باکس است. با فرض اینکه دوره انحصاری در 14 مارس زمانی که بازی روی ایکس باکس عرضه شد آغاز شد، این بدان معناست که اولین نسخه ای که می توانست بر روی کنسول دیگری منتشر شود، 14 سپتامبر 2023 خواهد بود.

Valheim داشتن یک دوره انحصاری زمان‌بندی‌شده در Xbox تضمین نمی‌کند که این بازی برای پلتفرم‌های کنسول دیگر عرضه شود. دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد که چرا بازی در پلی استیشن یا سوییچ منتشر می شود یا منتشر نمی شود. طرفداران باید منتظر خبر رسمی توسعه دهنده Iron Gate و ناشر Coffee Stain باشند تا مطمئن شوند که آینده والهایم در کنسول چه اتفاقی می افتد.

وکسل پیچ خورده اولین کسی بود که در مورد دوره انحصاری شش ماهه گزارش داد، همانطور که در ایمیل ذکر شد. GameSpot همچنین شخصاً ایمیلی را مشاهده کرد که جزئیات دوره انحصاری را نشان می داد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بازی Survival Viking Valheim اخیراً بر روی Xbox Game Pass راه اندازی شده است و بسیاری ممکن است تعجب کنند که این بازی چه زمانی برای PlayStation یا Nintendo Switch عرضه می شود. ما هنوز نمی دانیم، اما به نظر می رسد اولین تاریخ ممکن سپتامبر 2023 باشد.

بخوانید  فیلم جدیدی از Dune 2 نشان می دهد که تیموتی شالامه در حال مبارزه با آستین باتلر است

بازی در دسترسی زودهنگام در استیم باقی می ماند. در ایکس باکس، Valheim با نسخه دسترسی اولیه خود به نام پیش‌نمایش بازی در دسترس است. Iron Gate به کار روی بازی و آماده سازی آن برای انتشار نسخه 1.0 ادامه می دهد، اما هنوز تاریخی برای آن مشخص نشده است.

Valheim ابتدا در فوریه 2021 برای رایانه های شخصی منتشر شد و موفقیت بزرگی داشت و بیش از 5 میلیون نسخه فروخت و در استیم به چارت صعود کرد.