تهیه کننده قدیمی MCU که استودیو مارول را ترک می کند – گزارش

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

به گفته وی، ویکتوریا آلونسو، مدیر اجرایی مارول استودیوز، در 17 مارس شرکت را ترک می کند هالیوود ریپورتر. این نشریه به چندین منبع ناشناس اشاره کرد که دلایل انتشار آن هنوز “مشخص نیست”.

همچنین در یک لحظه مهم دیگر برای شرکت رخ می دهد، زیرا آلونسو نقش مهمی در دفاع از موقعیت مارول به عنوان سفیر برند در نمایندگی ایفا کرده است. آلونسو که همجنسگرا است گفت: «تا زمانی که در مارول استودیو هستم، برای نمایندگی مبارزه خواهم کرد. هالیوود ریپورتر در نسخه 2022 این شرکت در پاسخ به “نگو همجنسگرا” تا دیزنی را نیز وادار به موضع گیری کند.

آلونسو از زمانی که نزدیک به دو دهه پیش شروع به کار کرد، بخشی از MCU بوده است. مدیر اجرایی در سال 2006 به عنوان رئیس جلوه‌های بصری و پس‌تولید به مارول ملحق شد و از تهیه‌کننده مشترک مرد آهنی در سال 2008 به ریاست تولید فیزیکی و پس‌تولید، جلوه‌های بصری و طراحی انیمیشن در سال 2021 رسید.

همانطور که هالیوود ریپورتر – که ممکن است حکایتی و بی ربط باشد – اشاره می کند، جدایی آلونسو به دنبال اجرای ناامیدکننده فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania در گیشه و در میان منتقدان و طرفداران است. گوجه فرنگی فاسد بر اساس 379 بررسی، رتبه تایید 47٪ با میانگین امتیاز 5.6/10 را گزارش کرد. اجماع نظر داوران سایت چنین می‌گوید: «مرد مورچه‌ای و زنبور: کوانتومانیا عمدتاً فاقد جرقه‌ی سرگرم‌کننده‌ای است که ماجراجویی‌های قبلی را بالا می‌برد، اما کانگ جاناتان میجرز یک شرور هیجان‌انگیز است که آماده تغییر مسیر MCU است».

بخوانید  Eiyuden Chronicle: صد قهرمان - چگونه رینا را به خدمت بگیریم
تحریریه مجله بازی یک گیمر