فیلم جدیدی از Dune 2 نشان می دهد که تیموتی شالامه در حال مبارزه با آستین باتلر است

سه تریلر رسمی Dune Part 2 منتشر شده است که نگاه بهتری به این فیلم علمی تخیلی نمادین به ما می دهد.

Dune Part 2 اخیراً با استقبال گسترده منتقدان روبرو شده است و از آن به عنوان یکی از بهترین فیلم های علمی تخیلی تاریخ سینما یاد می شود. در حال حاضر در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونویدیوهای جدیدی از Dune Part 2 منتشر شده است. در اولین ویدیو شاهد حضور فلورانس پوگ بازیگر نقش پرنسس ایرولان کورینو، دختر بزرگ امپراتور شاددام کورینو چهارم در فیلم Dune 2 هستیم:

دانلود از آپارات

در ویدیوی دوم، فیض روتا هارکونن با بازی آستین باتلر را به دوئل با پل ایتریدس با بازی تیموتی چالمی که مبارزی ماهر و قوی است، به چالش می کشد:

دانلود از آپارات

در یک کلیپ دیگر، فیض روتا هارکونن با بازی آستین باتلر تحقیر و مجازات می شود. گلوسو رابان در نقش دیو باتیستا بازی می کند و تغییر صدای باتلر شخصیت او را در این صحنه تیره تر و وحشتناک تر کرد:

دانلود از آپارات

تیموتی شالامه، ربکا فرگوسن، زندایا، خاویر باردم، استلان اسکاشگارد، دیو باتیستا، جاش برولین، شارلوت رمپلینگ و استفن مک کینلی هندرسون، فلورانس پوگ، کریستوفر واکن، لئا سیدوکس، باتلر آستین تیم بلیک نلسون، آنیا تیلور جوی و سهیله یعقوب، از جمله بازیگران حاضر در فیلم Dune Part 2 هستند و به ایفای نقش پرداختند. دنی ویلنوو وظیفه کارگردانی فیلم Dune، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه Dune 2 بازگشت که مانند قسمت اول، جان اسپیتز ویلنوو به نوشتن فیلمنامه این فیلم کمک کرد.

بخوانید  رکورد فوق‌ العاده بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag در تعداد بازیکنان

Dune Part 2 برای اکران در اول مارس برنامه ریزی شده است. انتظار می رود فیلم Dune 2 در اولین آخر هفته اکران خود بیش از 170 میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر