بازی بعدی Battlefield یک Battle Royale – Report رایگان برای بازی خواهد داشت

گفته می‌شود که بازی بعدی Battlefield دارای حالت Battle Royale رایگان است و یک پنجره انتشار در اکتبر 2025 را هدف قرار داده است.

طبق گفته Insider Gaming، بازی اصلی بعدی Battlefield دارای مسابقات 64 نفره، بازگشت سیستم چهار کلاسه و بازسازی کلی مکانیک تخریب آن خواهد بود. داستان بر فناوری مدرن در جنگ متمرکز است و بین سال‌های 2025 تا 2030 اتفاق می‌افتد.

طبق گزارش ها، این بازی در Ripple Effect و تحت هدایت Byron Beede در حال توسعه است، که پیش از این روی عملیات های خدمات زنده برای Call of Duty کار می کرد. همچنین در حال حاضر دو حالت مختلف بازی را ارائه می دهد: یک تجربه کلاسیک بتل رویال و دیگری به نام «Gauntlet». این حالت تیم‌ها را در حالت‌های مبتنی بر هدف در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد و تیمی که کمترین امتیاز را داشته باشد پس از هر ماموریت بیرون رانده می‌شود.

EA تایید کرده است که بازی بعدی Battlefield حداقل تا سال 2025 عرضه نخواهد شد. چندین “تجربه” Battlefield در حال حاضر در چندین استودیو EA در حال توسعه است و Ridgeline Games یکی از آنهاست که بر روی آوردن کمپین های تک نفره به این سری تمرکز دارد. کارگردان بازی، مارکوس لهتو، اوایل این ماه به طور ناگهانی Ridgelines Games را ترک کرد، اما از آن زمان به بعد مشخص کرد که او داوطلبانه ترک کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  انتشار تریلر جدید انیمیشن Strange World دیزنی