با انتشار اطلاعات جدیدی از قسمت داستانی بازی، تاریخ انتشار بازی جدید Battlefield مشخص شد

گفته می شود قسمت بعدی مجموعه Battlefield برای انتشار در اواخر سال 2025 برنامه ریزی شده است و در دوران مدرن جریان دارد.

عرضه ناموفق Battlefield 2042 که نتوانست نظر منتقدان و گیمرها را به یک اندازه جلب کند و فروش پایینی داشت، الکترونیک آرتز را مجبور کرد تا برنامه های خود را برای سری Battlefield کاهش دهد. دوباره ارزیابی کنید و وظیفه توسعه نسخه های آینده را به چندین استودیو محول کنید. در حال حاضر اطلاعاتی که در مورد آینده این سری بازی داریم، بسیار اندک است، اما جدید است تام هندرسون Insider Gaming جزئیات جدیدی در این زمینه به اشتراک گذاشته است.

همانطور که توسط هندرسون گزارش شده است، نسخه بعدی Battlefield در اکتبر 2025 (اکتبر یا نوامبر 1404) منتشر خواهد شد و سازندگان قصد دارند با این بازی به ریشه های سری Battlefield بازگردند. بخش چند نفره این بازی شامل نبردهای 64 نفره خواهد بود و در حالی که سیستم چهار کلاسه سری در این نسخه بازمی گردد، شاهد بهبود مکانیک های تخریب بازی خواهیم بود.

مشخص است که این بازی در دوران مدرن (بین سال های 2025 تا 2030) اتفاق می افتد و داستان آن حول محور استفاده از فناوری های مدرن در جنگ ها و میدان های نبرد می چرخد. تام هندرسون می گوید که این کمپین تک نفره مدتی است که توسط استودیو Ridgeline Games در دست ساخت است مارکوس لتو، کارگردان خود را از دست داد، در حال تکامل است. همچنین ادعا می‌کند که با یک تجربه بتل رویال رایگان عرضه می‌شود که توسط استودیو Ripple Effect در حال توسعه است.

بخوانید  طرفداران جنگ ستارگان به زودی می توانند یک مینیاتور Han Solo را از Hot Toys پیش خرید کنند

تحریریه مجله بازی یک گیمر