خرید سی پی ارزان کالاف دیوتی موبایل cp call of duty تاپ جم شاپ | 1gamer

برای ادامه کار لازم است ایمیل یا اکانت خود را وارد کنید تا لینگ بازیابی اکانت‌تان برای شما ارسال شود. امیدوارم با خواندن این مقاله در خصوص برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل، توانسته باشید اطلاعات لازم در خصوص پس گرفتن دست آورد‎های خود در بازی، را کسب کرده باشید. این بازی ساختاری گروهی دارد که به همین دلیل لازم است تا کاربران برای داشتن هم تیمی‌های حرفه‌‏ای و مسلط به بازی تلاش کنند.

  • به همین منظور در صفحه ابتدایی بازی، روی گزینه کال اف دیوتی در وسط بزنید و در ادامه ایمیل یا جیمیل خود را در اولین کادر و رمز جیمیل را در کادر بعدی وارد کنید ودر نهایت کلید sign in now را بزنید.
  • ممکن است به علت تحریم‌های متعدد در ایران لازم باشد برای ادامه و انجام این عملیات از نرم افزارهای تغییر ip برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل استفاده کنید.در ادامه صفحه‎ای مانند عکس زیر برای شما باز می‎‌شود.
  • حالا که به اهمیت سی پی در بازی کالاف دیوتی موبایل پی بردیم، به برخی راه‌های رایگان برای به دست آوردین سی پی کالاف دیوتی می‌پردازیم.
  • دانلود جدیدترین بازی‌های اندروید و بهترین نرم‌ افزارهای اندروید با لینک مستقیم، رایگان، با نصب خودکار دیتا، تست شده و امن، با ترافیک نیم‌بها را به آسانی از مایکت انجام دهید.
  • اما به دلیل وجود محدودیت های فراوان، بسیاری از افراد نمی‌توانند آیتم های مورد نظر خود را شخصا خریداری نمایند.
  • هر زمان که کشته شوید، بلافاصله در یک نقطه تصادفی از نقشه ظاهر می‌شوید تا بقیه را از پا در بیاورید.
بخوانید  خرید کالاف دیوتی موبایل Call Of Duty Mobile فارس گیمر | 1gamer

بهتر است بدانید شرکت اکتیویژن کالاف دیوتی موبایل را در سال 2019 برای علاقه‌مندان به مجموعه بازی های کالاف عرضه نمود. همچنین طراحی این بازی برای سیستم عامل های اندروید و ios صورت گرفته است. کالاف دیوتی موبایل همانند بازی های نام‌آشنایی همچون پابجی موبایل، فورتنایت و… کالاف دیوتی موبایل یکی از پرطرفدارترین بتل رویال های طراحی شده برای گوشی های هوشمند است.

نصب دیتا و به‌روزرسانی‌های جدید کالاف دیوتی موبایل

پلاک اعضا کشته‌شده تیمتان را زودتر از دشمنان از روی زمین بردارید تا دشمن هیچ امتیازی نگیرد. هر زمان که کشته شوید، بلافاصله در یک نقطه تصادفی از نقشه ظاهر می‌شوید تا بقیه را از پا در بیاورید. با اشغال کردن هر کدام از این منطقه‌ها و نگه‌داشتن آن‌ها، امتیاز گروه زیاد می‌شود.

کالاف دیوتی موبایل | Call Of Duty Mobile چیست؟

اولین گزینه guest به معنی مهمان است که برای افرادی درنظر گرفته شده است که قصد ساخت حساب کاربری و اکانت کالاف جدید یا استفاده از اکانت پلتفرم‎های دیگر را ندارند. اگر می‎‌خواهید یک تجربه کوتاه از بازی داشته باشید، برای شما مناسب است. هر بازی نیاز به یکسری از ایتم های ویژه دارد تا بتوان در آن بازی به خوبی انجام وظیفه کرد. مپ هایی که در سبک بتل رویال وجود دارند، دارای محیط های مختلف با ویژگی های متفاوتی هستند. البته در نظر بگیرید در هر منطقه ای که مهمات بیشتری وجود دارد، حریفان بیشتری کمین کرده اند! برای همین سعی کنید در محل های شلوغ فرود نیایید، به دلیل اینکه شانس زنده ماندن پایین می­آید.

بخوانید  خرید اکانت پابجی خرید و فروش اکانت پابجی پابجی سل | 1gamer

اگر به مجله خبری یک گیمر های اکشن در سبک بتل رویال و یا بازی های اکشن گروهی علاقه مند هستین پیشنهاد ما به شما بازی کالاف دیوتی موبایل است. با خرید از موجو شاپ می توانید از تخفیف ها و جوایز ویژه بهره مند شوید. این بازی توانست در کوتاه مدت روی بیش از 100 میلیون دستگاه دانلود شود و یکی از پر دانلودترین بازی‌های اندروید شد، در نتیجه کاربران با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، ثروت هنگفتی برای این شرکت به همراه آورد.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر