خرید اکانت پابجی خرید و فروش اکانت پابجی پابجی سل | 1gamer

این مجله خبری یک گیمر جدید بسیار مورد توجه همگان قرار گرفت تا جایی که خواستند آن را بر روی کامپیوتر نصب کنند. تبریک می‌گوییم شما بدونه اینکه به مشکل ” چرا پابجی موبایل نصب نمیشود ” بازی را روی موبایل خود نصب کردید. لازم به ذکر است که شما برای لذت بردن از این بازی بدون هیچ لگی نیاز دارید که با سرعت اینترنتی مناسب مانند اینترنت TD_LTEاین بازی را ران کنید. کافی است که به سایت ایران موجو مراجعه کنید تا در کوتاه ترین و کمترین زمان ممکن uc پابجی موبایل به اکانت شما وارد شود.

دانلود بازی پابجی

این بازیکنان هر کدام باید تلاش کنند با استفاده از منابع و سلاح های که در جزیره است به مبارزه بپردازند و زنده بمانند. هر گروه و یا فردی که آخرین افراد زنده در جزیره باشند برنده بازی می شوند. همانطور که شاید شما هم با سوال چرا پابجی موبایل نصب نمیشود ، مواجه شده‎اید، بسیار پیش آمده است که افراد زیادی از سرتاسر دنیا غیر از نصب نشدن بازی پابجی روی گوشی، از مشکلات متعددی شکایت کرده‎اند که به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

http://badorclothesworkshop.ir

اگر سخت بود، حساسیت را تغییر دهید و آنقدر این عمل را تکرار کرده تا میزان مناسب را پیدا کنید. بیشتر مواقع گیمرها از طریق انگشت شست خود بازی را کنترل می‌کنند که گاهی اوقات در شرایط حیاتی دسترسی به برخی قابلیت‌ها سخت می‌شود. میکروفون را در حالت ماکسیموم قرار دهید تا هم تیمی‌ها صدای شما را واضح بشنوند.

  • با استفاده از تاکتیک، سرعت عمل و استراتژی برتر زنده ماندن خود را تضمین کنید.
  • برای تنظیمات حساسیت پابجی موبایل در این بخش، تمرکز شما باید بر روی دقت و ردیابی حرکت باشد.
  • میکروفون را در حالت ماکسیموم قرار دهید تا هم تیمی‌ها صدای شما را واضح بشنوند.
  • به سمت هدف چند بار شلیک کنید، اگر بیشتر گلوله‌ها بالای سر هدف بود، باید حساسیت را افزایش دهید و اگر پایین تر بود، آن را کاهش دهید.
  • حتی ماندن زیر آب در مدت طولانی فقط برای شما فرصت بیشتری می‌خرد؛ ولی جلوی حریف را نمی‌گیرد.
بخوانید  وارزون موبایل رضا جم معتبرترین سایت بازی در ایران | 1gamer

همچنین باید این موضوع را مد نظر قرار دهید که در چه شرایطی باید در بازی پابجی موبایل تغییر حالت دهید که در این صورت شما می توانید پیروز میدان شوید. مثلا در حالت FPP شما دارای یک موقعیت نمای 180 درجه هستید و در این حالت توانایی تسلط کامل بر اطراف خود خصوصا پشت سرتان را خواهید داشت. سپس موقعیت‌های مختلف بازی با قرارگیری در فرصت‌های مختلف برایتان رقم می‌خورد. این کل مود بتل رویال پابجی موبایل است، حال این‌که چه فرصتی برای خود خلق می‌کنید، شرایطتان به چه شکلی رقم می‌خورد و از فرصت‌هایتان استفاده می‌کنید یا نه، به خودتان بستگی دارد. پابجی با این که حالت‌های متنوعی دارد اما اکثر بازیکنان، سراغ حالت بتل رویال می‌روند. در این حالت بازی باید دقیقا خود را به جای یک جانور در یک جنگل بزرگ قرار دهید!

Player Unknown’s Battle groundsیا به اختصار PUBG یک بازی آنلاین و در سبک اکشن است که توسط Tencent برای سیستم عامل های اندروید و ios ساخته شده است. بله، این بازی به‌دلیل کیفیت بسیار بالا، نیاز به دیتای اضافه دارد و همزمان با نصب آن، دانلود می‌شود. اگر گوشی شما جدید است و حداقل ۳ گیگابایت حافظه دارد، بهتر است سراغ نسخه اصلی بروید. البته بهتر است کاربران گوشی‌هایی با حافظه رم ۳ گیگابایت هم سراغ نسخه لایت بروند تا با لگ رو‌به‌رو نشوند. در نسخه اصلی حالت‌های بازی بیشتری وجود دارند اما در نسخه لایت Pubg، به حالت‌های کمتری دسترسی خواهید داشت.

نکته‌هایی برای حرفه‌ای شدن در بازی پابجی