واکنش منتقدان به فیلم جان ویک 4

همچنین در پایان و به طور خلاصه باید گفت که فیلم John Wick: Chapter 4 امتیازهایی را به دست آورده است که به ما اجازه می دهد آن را اثری بسیار خوب، جذاب و سرگرم کننده بدانیم. بنابراین، اگر پس از مطالعه مقدمه این پست و نظرات منتقدان، این اثر را مورد پسند خود قرار دادید، آن را به شما دوستان خوب یک گیمر نیز توصیه می کنیم.

حال بیایید نگاهی به بررسی های منتشر شده از John Wick: Chapter 4 بیندازیم:

100 از 100

برایان تالریکو راجر ایبرت

جان ویک (با بازی کیانو ریوز) راهی برای شکست دادن گروه میز بالا پیدا می کند. اما قبل از اینکه بتواند آزادی خود را به دست آورد، باید با دشمن جدیدی روبرو شود. یک دشمن جدید که متحدان و نیروهای بسیار قدرتمندی در سراسر جهان دارد که می توانند دوستان قدیمی را به دشمنان جدیدی تبدیل کنند.

امپراتوری الکس گادفری

فیلم John Wick: Chapter 4 (John Wick: Chapter 4) در آینده ای نزدیک به طور گسترده اکران می شود و تاکنون توانسته است میانگین امتیازات بسیار خوبی را از منتقدان مطرح دنیا دریافت کند.

دانی ین در جان ویک 4

60 از 100

آنهایی که به خاطر صحنه های وحشیانه و چابکی قدرتمند شخصیت اصلی، اولین نمایش و قسمت اصلی را دوست داشتند، می دانند که چیز دیگری در انتظارشان است. فیلمی بسیار کند و غولی که به خودی خود آماده کشتن همه افراد به جز نزدیکترین افراد است.

80 از 100

90 از 100

50 از 100

این فیلم را می توان هدیه ای آگاهانه برای طرفداران «جان ویک» دانست. کاری که او به خوبی انجام می دهد.

فرانک چک | هالیوود ریپورتر

مایک رایان | تقریبا

جان ویک با بازی کیانو ریوز، یک شبه دو نفر را در John Wick: Chapter 4 رها کرد.

John Wick: Part 4 به طرز جذابی روی صحنه رفته است، بازیگران بسیار خوبی دارد و طراحی شیک تولید آن را به یک استاد کلاس در اکشن مدرن تبدیل کرده است.

40 از 100

فیلم John Wick: Chapter 4 یا به زبان فارسی “John Wick: Chapter 4” یکی از جدیدترین آثار اکشن، ترسناک و جنایی کمپانی Lionsgate است که کارگردان، بدلکار و بازیگر توانا و محبوب به نام چاد استالسکی آن را کارگردانی کرده است. این هنرمند پیش از این تهیه کننده فیلم John Wick: Chapter 3 – Parabellum بوده است (جان ویک: فرقه 3-Parablem)، فیلم John Wick: Chapter 2 (جان ویک: فرقه 2)، فیلمی از جان ویک (جان ویک) و غیره. در فیلم John Wick: The Division 4، بازیگران هنرمند و با استعدادی مانند کیانو ریوز در نقش جان ویک، دانی ین در نقش کین، بیل اسکاشگارد در نقش مارکوس دی گارمونت، لارنس فیشبرن در نقش بووری کینگ، هیرویوکی سانادا در نقش شیمازو، شامیر اندرسون در نقش ترکر و لنس ردیک در نقش شارون و … حضور داشتند. و بازی کرد.

100 از 100

تام یورگنسن IGN

ظاهراً به نظر می رسد که سازندگان خط کار را در توسعه و گسترش تدریجی دنیای جان ویک گم کرده اند. به عبارتی فراموش کردند که چه چیزی قسمت اول و گاهی قسمت دوم سریال را اینقدر خوب کرده است.

تنوع اوون گلیبرمن

از سوی دیگر، 58 منتقد از سایت Rotten Tomatoes که این فیلم اکشن را مشاهده کرده بودند، نظرات متفاوتی در مورد آن داشتند و امتیاز کلی 91 درصد را به آن دادند. مدتی فیلم John Wick: Chapter 4 برای منتقدان معتبر جهانی نمایش داده شده است، سایت های معتبر و محبوب بین المللی نقد و بررسی فیلم و سریال نقدها و نمرات خود را برای این فیلم منتشر کرده اند. در زیر نقد و بررسی فیلم را مشاهده می کنید ما John Wick: Chapter 4 از دیدگاه معتبرترین سایت های جهان را خواهیم داشت. اما قبل از آن می توانید خلاصه داستان این فیلم که به تازگی اکران شده را نیز بخوانید:

شخصیت های مارکیز و وینستون در فیلم جان ویک 4

مجله Oblique درک اسمیت

فیلم John Wick: Part 4 در تاریخ 6 مارس 2023 (15 مارس 1401) در میدان لستر که در شهر لندن قرار دارد اکران محدودی داشت. طبق برنامه ریزی ها، این اثر در تاریخ 24 مارس (4 آوریل 1402) به طور گسترده در سینماهای سراسر ایالات متحده اکران خواهد شد. این اثر ترسناک تا کنون امتیاز ۷۸ از ۲۳ نقد فیلم و سریال را در متاکریتیک کسب کرده است. فیلمنامه این اثر توسط Shay Hutton و Michael Finch نوشته شده است. داستانی بر اساس شخصیت های خلق شده توسط درک کولستاد. از سوی دیگر چاد استاهلسکی، بیزل ایوانیک و اریکا لی تهیه کنندگان این اثر بودند. این فیلم عموماً نقدهای متفاوتی را از سوی منتقدان دریافت کرد که اکثر آنها به رده بالا و متوسط ​​تعلق دارند. اکثر منتقدان در مورد بازی فوق العاده و بسیار جذاب بازیگران به خصوص کیانو ریوز، صحنه های اکشن، فیلمنامه و سبک کارگردانی نظر مثبت داشتند.

اگر اهل فیلم‌هایی نیستید که تقریباً سه ساعت با صحنه‌های اکشن و جنگی همراه هستند، این قسمت احتمالاً به سلیقه شما نزدیک‌تر است. البته، اگرچه صحنه های مبارزه او رسماً یک مسترکلاس بسیار قوی و قدرتمند است.

88 از 100

چارلز برامسک گاردین

بزرگتر، بدتر، جسورتر، طولانی تر و با قطعات دیدنی تر که به زیبایی کنار هم قرار گرفته اند. ویژگی هایی که همه فیلم ها نمی توانند به خوبی از پس آن برآیند. این فیلم حماسی و پر اکشن عملاً معنای ریسک و خطر را دوباره تعریف می کند.

به من اعتماد کن. این فیلم ارزش انتظار را داشت. استالسکی و نویسندگان این فیلم با اکشن مؤثر و بسیار جذاب قسمت اول، رویکرد اسطوره‌ای فصل‌های بعدی را کاهش دادند. به همین دلیل است که آخرین لحظات این اثر جان ویک: قسمت چهارم را به یکی از بهترین آثار این سبک تبدیل می کند.

به احتمال زیاد John Wick: Part 4 به راحتی بهترین قسمت سریال خواهد بود و در لیست بهترین آثار ناب اکشن سال های اخیر مدعی محسوب می شود (البته اگر بخواهیم آثار اکشن لیست را در نظر نگیریم. در تاریخ سینما). این فیلم آنقدر خوب است که امیدوارم در این مرحله آن را تمام کنند. واقعاً فکر نمی کنم بتوانند از سطح این آثار پیشی بگیرند.

بخوانید  نقد فیلم امیلی (امیلی). زندگی خالق رمان ارتفاعات بادگیر