اخراج جاستین رویلند از Solar Opposites و Koala Man توسط Hulu

Hulu و بخش تلویزیونی استودیو قرن بیستم فقط در بیانیه منتشر شده اشاره کردند که همکاری با رویلند را متوقف کردند، این اتفاق پس از اتهامات خشونت خانگی جدی علیه وی اخیراً رخ داد. با این حال Solar Opposites که برای فصل پنجم تمدید شده است، بدون رویلند ادامه خواهد داشت و کوالا من که کمتر به رویلند وابسته بود نیز بدون او ادامه خواهد داد. Roiland همچنین اخیرا از Squanch Games، سازنده High on Life استعفا داده است.

چندی پیش شبکه عدالت همکاری خود را قطع کرد جاستین رویلند سازنده و صداپیشه انیمیشن Rick and Morty اعلام کرد و هم اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، او از پروژه های بیشتری حذف شد. Variety گزارش داد که بخش تلویزیون Hulu و استودیو قرن بیستم همچنین اخراج جاستین رویلند را که به عنوان خالق، نویسنده و صداپیشه انیمیشن Solar Opposites و همچنین انیمیشن مرد کوالا به عنوان تهیه کننده اجرایی درگیر بود، اعلام کردند.

جاستین رویلند از استودیوی Squanch Games

پس از اخراج جاستین رویلند از ریک و مورتی، او اکنون به سرنوشت مشابهی در Solar Opposites و Koala Man دچار شده است.

جاستین رویلند در اتهامات خشونت خانگی در سال 2020 بی گناه شناخته شد، اما پرونده او اخیراً بازگشایی شد و انتظار می رود او در اوایل ماه می در دادگاه حاضر شود. با این حال هنوز تاریخ دادگاهی برای رویلند اعلام نشده و پرونده وی هم اکنون در دست بررسی است. در صورت اثبات اتهامات رویلند، وی به 7 سال زندان محکوم می شود. اما وکیل رویلند با اشاره به بی گناهی موکلش، انتظار دارد این پرونده پس از رسیدگی از سوی دادسرای ناحیه مختومه اعلام شود.

بخوانید  جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک آیفون ۱۴ پرومکس
تحریریه مجله بازی یک گیمر