فردی پرینز جونیور می‌گوید صدای گاو آهنی در عصر اژدها: تفتیش عقاید سرگرم‌کننده‌ترین سرگرمی‌ای بود که او در زندگی حرفه‌ای خود داشته است.



بازیگر فردی پرینز جونیور در دو فیلم لایو اکشن Scooby-Doo نقش فرد را بازی کرد. او در فیلم هایی مانند She’s All That و همچنین I Know What You Did Summer Summer بازی کرد. و او حتی صداپیشگی یک شخصیت جنگ ستارگان را بر عهده داشت: کانان جاروس در Rebels. اما هیچ چیز برتر از تجربه او به عنوان گاو آهنی در عصر اژدها: تفتیش عقاید نیست.

پرینزه ظاهر شد محبوب! در یوتیوب صحبت کنید (از طریق بازیکن) و در مورد حرفه خود صحبت کرد. در طول مصاحبه، او در مورد اینکه چقدر لذت بخش از Dragon Age: Inquisition بوده، صحبت کرد. او گفت: “اما گاو آهنی یکی است. مثل اینکه، این صدا است که شخصیت مورد علاقه من است که تا به حال بازی کرده ام.”

“و از یک بازی ویدئویی است، مثل اینکه از یک فیلم بزرگ که 100 میلیارد دلار درآمد داشته باشد. از اسکوبی یا او همه چیز نیست. این یک مرد غول پیکر است که ظاهری صعودی و عظیم دارد، و آنها این را به عنوان یک پشتیبان می خواستند، برادر، صدا.” او افزود که “این فقط درست نبود”.

پرینز سپس در مورد یادگیری صداهای مختلف از بهترین دوست پدرش، چارلز فلیشر صحبت کرد. برای کسانی که آشنا نیستند، فلیشر یک کمدین استندآپ است که شاید بیشتر به خاطر صداپیشگی راجر خرگوشه شناخته شود. پرینز می گوید که او کسی بود که به توسعه دامنه آوازی او به عنوان یک ابزار کمک کرد.

این باعث شد که پرینز به جای اینکه مستقیماً به سمت صدای خواهر و برادر برود، با Iron Bull آزمایش کند. در پایان، او در نهایت پیت رعد و برق میکی موس را با وینستون چرچیل مخلوط کرد.

بخوانید  حقوق از نرم افزار کمتر از میانگین حقوق استودیوهای ژاپنی است

برای اطلاعات بیشتر در مورد BioWare RPG، بررسی GameSpot’s Dragon Age: Inquisition را بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.