توبی مگوایر فیلم دیگری از مرد عنکبوتی می‌سازد: «چرا نمی‌خواهم این کار را انجام دهم؟»

Spider-Man: No Way Home یک خط داستانی چند وجهی داشت که به مگوایر و گارفیلد اجازه می داد شخصیت های مرد عنکبوتی خود را در کنار مرد عنکبوتی فعلی با بازی هالند تکرار کنند. فیلم حتی یک صحنه هم داشت اشاره به میم اشاره مرد عنکبوتی.

مگوایر گفت که وقتی مارول با او تماس گرفت تا در کنار دو مرد عنکبوتی دیگر، تام هالند و اندرو گارفیلد، در نقش مرد عنکبوتی بازی کند، او احساس عصبی کرد.

“” چگونه خواهد بود و تجربه چگونه خواهد بود؟ او گفت، او به یاد می آورد که تعجب کرده است. “اما اینکه در کنار افراد زیبا، با استعداد، خلاق حاضر شوید و با هم بازی کنید؟ این مانند “بله!” این سرگرم کننده و هیجان انگیز است.”

مگوایر همچنین در مورد چگونگی پوشیدن لباس مرد عنکبوتی پس از سال‌ها صحبت کرد و گفت که زمان زیادی طول نکشید تا او با پوشیدن این لباس «احساس خوبی در خانه داشته باشد».

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

هیچ فیلم بعدی مرد عنکبوتی اعلام نشده است و خود هالند گفته است که می خواهد استراحت کند تا روی خانواده اش تمرکز کند. هالند همچنین گفت که می خواهد ببیند که یک زن نقش این شخصیت را بازی می کند. او گفت: “ما سه مرد عنکبوتی پشت سر هم داشته‌ایم، همه مثل هم هستیم. خیلی خوب است که چیز متفاوتی ببینیم.”

بخوانید  بازیکنان Destiny 2 به معنای واقعی کلمه پس از رتبه بندی در لایت فال می درخشند

او گفت: “من آن فیلم ها را دوست دارم و همه برنامه های مختلف را دوست دارم.”از طریق ScreenRant). “اگر این بچه ها به من زنگ بزنند و بگویند، “امشب می آیی تا با هم بنشینیم و بخندیم؟” یا “آیا دوست داری برای انجام این فیلم حاضر شوی یا صحنه ای را بخوانی یا کاری با مرد عنکبوتی انجام دهیم؟”، این یک “بله” خواهد بود، زیرا چرا من نمی خواهم این کار را انجام دهم؟”

بازیگر توبی مگوایر گفته است که علاقه مند است دوباره برای بازی در نقش مرد عنکبوتی در پروژه آینده بازگردد، اما اینکه آیا این اتفاق می افتد یا نه، باید دید.

در یک مصاحبه در وب سایت مارولاز مگوایر پرسیده شد که چه احساسی نسبت به بازگشت به عنوان مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: No Way Home در سال 2021 دارد، و او پاسخی مبهم در مورد تمایل به بازگشت ارائه کرد.