امکان توسعه همزمان بازی Far Cry 7 و نسخه چند نفره Far Cry

هندرسون اطلاعات کمتری در مورد Far Cry 7 دارد، اما با توجه به اینکه منشا هر دو پروژه یکسان است، حدس می‌زند که نسخه هفتم نیز در آلاسکا اتفاق بیفتد. جالب اینجاست که یوبی سافت در سال 2015 از طرفداران در مورد پتانسیل ساخت سری Far Cry در آلاسکا پرسید. به گفته هندرسون، یوبی سافت قصد دارد بازی Far Cry 7 و چندنفره آن را در پاییز 2025 منتشر کند که البته با توجه به بحران کنونی در این شرکت، امکان هرگونه تغییر وجود دارد.

نظر شما درباره این خبر و تجربه بازی Far Cry در آلاسکا چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

از زمان انتشار نسخه ششم در سال 2021، اخبار بسیار کمی در مورد سری Far Cry منتشر شده است، که با توجه به اینکه سری Far Cry دومین مجموعه بزرگ یوبی سافت است و در گذشته شاهد عرضه نسخه جدید آن بوده ایم، شگفت آور است. هر یک یا دو سال یکبار طبق گزارش جدیدی از تام هندرسون، که بارها پروژه های در حال توسعه یوبی سافت را در گذشته فاش کرده است، چندین پروژه از سری Far Cry در حال حاضر در دست ساخت هستند، اما ممکن است برای مدت طولانی معرفی نشوند.

به نظر می رسد هندرسون در مورد پروژه چند نفره Far Cry اطلاعات زیادی دارد. به گفته وی، این بازی دارای گیم پلی و سبکی مشابه بازی Escape from Tarkov خواهد بود و در آن شاهد سیستم Permadeath (حذف بازی با یک بار کشتن)، مدیریت فضای کوله پشتی، قراردادها و سایر ویژگی های مشترک در آن خواهیم بود. این زیر جنس هندرسون همچنین ادعا می کند که بازی در آلاسکا جریان دارد.

بخوانید  به‌روزرسانی رایگان Sims 4 لباس‌های پزشکی، کمد بایگانی و سوئیچ را اضافه می‌کند

به گفته هندرسون، شعبه یوبی سافت در مونترال به طور همزمان در حال توسعه Far Cry 7 با نام رمز Project Blackbird و یک پروژه چند نفره Far Cry با نام رمز Project Maverick است. روند توسعه این پروژه‌ها ممکن است به‌عنوان یک بازی و تحت مدیریت Dan Hay، تهیه‌کننده قدیمی این مجموعه آغاز شده باشد، اما پس از ترک یوبی‌سافت و مدیرعاملی بلیزارد، یوبی‌سافت تصمیم گرفت پروژه را تقسیم کند.

بر اساس گزارش ها، یوبی سافت به طور همزمان در حال توسعه بازی Far Cry 7 و یک بازی چند نفره در این سری است.