به‌روزرسانی رایگان Sims 4 لباس‌های پزشکی، کمد بایگانی و سوئیچ را اضافه می‌کند

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

بقیه به‌روزرسانی‌ها بر بهبود کیفیت زندگی بازیکنان کنسول تمرکز دارد که با جزئیات بیشتری در لیست ذکر شده‌اند EA Patch Notes. این به روز رسانی، قرار دادن رابط کاربری دستی را برای پخش کننده های کنسول، و همچنین مقیاس قابل تنظیم مکان نما را اضافه کرد. همچنین تعدادی بهبود در Build Mode و همچنین به‌روزرسانی‌های کلی برای کنترل‌های کنسول و ناوبری انجام شده است.

قطع كردن:

EA یک به‌روزرسانی جدید بازی پایه برای The Sims 4 منتشر کرده است که شامل تعدادی لباس پزشکی، کلاسورها و لباس‌های تناسب اندام برای Create a Sim، به‌علاوه پیشرفت‌های کنسول و یک قطعه مبلمان مورد انتظار: سوئیچ نور فروتن است.

اکنون ثبت نام کنید یا وارد شوید!

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

عناصر جدید Create A Sim مجموعه ای از گزینه های اضافی را برای ایجاد سیم ها در اختیار بازیکنان قرار می دهد که طیفی از تجربیات مختلف زندگی را منعکس می کند. دسته بندی جدید پوشیدنی های پزشکی تحت عنوان لوازم جانبی بدن و صورت ایجاد شده است. این دسته شامل یک سمعک است که در 15 رنگ مختلف ارائه می شود و می تواند از سنین کودکی روی سیمز استفاده شود. دسته‌بندی لباس‌های پزشکی جداگانه نیز تحت سفارشی‌سازی بدن در دسترس است، با این منو شامل نمایشگرهای گلوکز برای کودکان سیمز به بالا، که می‌توان آن را به بازو یا پایین شکم در هر طرف اختصاص داد.

بخوانید  تریلر جدید Tekken 8 با محوریت معرفی شخصیت‌های جدید

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

این به روز رسانی همچنین شامل دو گزینه جدید لباس است. اولی یک کلاسور است که برای سیم‌های نوجوان و مسن‌تر تحت تاپ‌های تاپ در دسته Tops در دسترس است و دومی یک مورد لباس شکل است که در زیر لباس‌های زیر در بخش Bottoms طبقه‌بندی شده است.

بخوانید  Battlefield 2042 و Minecraft Dungeons به پلی استیشن پلاس می آیند

در دیگر اخبار سیمز، تست بازی در بازی بعدی سیمز، که در داخل با نام Project Rene شناخته می شود، آغاز شده است، که بیشتر از عناوین قبلی این فرنچایز روی چند نفره متمرکز خواهد بود.

در دسته جای زخم‌های بدن، بازیکنان می‌توانند هم‌اکنون یک سفارشی‌سازی Top Surgery Scar را به سیم‌های پسر نوجوان یا بزرگ‌تر با قاب مرد یا زن اضافه کنند.

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید