EA از کاربران می خواهد که داستان Star Wars Jedi: Survivor را فاش نکنند

کارمندان Electronic Arts از کاربرانی که دسترسی اولیه به Star Wars Jedi: Survivor دارند خواسته اند که هیچ گونه اسپویل داستانی را به اشتراک نگذارند.

بازی Star Wars Jedi: Survivor قرار است در تاریخ ۲۸ آوریل (۸ اردیبهشت) بر روی پلتفرم های کامپیوتری عرضه شود. پلی استیشن 5، Xbox سری X | سری ایکس باکس اس ارائه شود در نهایت باید گفت که مدتی پیش کارگردان این اثر ابراز امیدواری کرد که بتواند سه گانه ای از این سری بازی ها را توسعه دهد.

ما برای همه هیجان‌زده هستیم که این هفته Star Wars Jedi: Survivor را تجربه کنند! از شما می خواهیم که مراقب دیگران باشید و از ارسال یا به اشتراک گذاری اسپویل خودداری کنید. و به یاد داشته باشید، BD [ربات همراه پروتوگانیست بازی] نگاه کن.”

با توجه به زمان کوتاه تا انتشار رسمی جدیدترین ساخته استودیوی بازیسازی Respawn، برخی از کاربران در شبکه های اجتماعی مختلف از دستیابی به نسخه فیزیکی بازی Star Wars Jedi: Survivor خبر داده اند. نتیجه این امر افشای زودهنگام برخی اطلاعات از این اثر و به اشتراک گذاشته شدن اسپویلرهای بازی مورد بحث است. اما طی آخرین اخبار دنیای بازی، اکانت رسمی EA Star Wars در شبکه اجتماعی توییتر به این موضوع واکنش نشان داد و گفت:

نظرت چیه عزیزم؟ چه انتظاری از این بازی دارید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

از طرف دیگر نیز پیتر استوارت یکی از نویسندگان این بازی درخواست خود را با همه به اشتراک گذاشت و گفت: “لطفا بچه ها بازی را خراب نکنید. امیدوارم همه شما را شگفت زده و خوشحال کنم.” می دانم که بسیاری از مردم از دیدن اسپویل قبل از شروع بازی ناراحت می شوند. تماشای آن برای ما واقعاً ناامید کننده است.”

بخوانید  نه، فلش واقعاً DC Universe را ریست نمی‌کند
تحریریه مجله بازی یک گیمر