بهترین معاملات بازی و فناوری در Target این هفته

در موارد ذکر شده در بالا فروخته نمی شود؟ به خلاصه ما از بهترین معاملات در Target نگاهی بیندازید – ممکن است از آنچه پیدا می کنید شگفت زده شوید. برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین معاملات این هفته، مجموعه تخفیف های ما را در Best Buy بررسی کنید.

جذاب ترین پیشنهاد بازی در Target برای فاینال فانتزی شانزدهم پیش خرید کنید، زیرا با خرید خود یک کارت هدیه ۱۰ دلاری پاداش دریافت خواهید کرد. و با توجه به اینکه بازی پیش رو یکی از داغ ترین عناوین سال 2023 خواهد بود، نمی توانیم تصور کنیم که تخفیف های زیادی قبل از عرضه ظاهر شود. بنابراین، اگر به سفر بعدی کلایو توجه کرده‌اید، حتماً این پیش‌سفارش شگفت‌انگیز شگفت‌انگیز از Target را بررسی کنید.

البته، کاتالوگ Target چیزی بیش از بازی‌های ویدیویی را ارائه می‌دهد، و تنوع خوبی از هدست‌های بازی، لپ‌تاپ‌های بازی، و تلویزیون‌ها در جدیدترین مجموعه پس‌انداز گنجانده شده‌اند. یکی از بهترین معاملات برای تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی 65 اینچ نانوسل 4K UHD، که شاهد کاهش قیمت 300 دلاری بوده و به تنها 650 دلار کاهش یافته است. بنابراین اگر به ارتقای سینمای خانگی خود نیاز دارید، حتما آن را بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.