گرافیک شگفت‌انگیز بازی Black Myth: Wukong در تریلرهای تازه

دانلود از آپارات

بازی اکشن ماجراجویی Black Myth: Wukong در تریلر گیم‌پلی تازه با فناوری‌های ری-تریسینگ و Nvidia DLSS مثل همیشه شگفت‌انگیز به‌نظر می‌رسد.

این تریلرها جزئیاتی نظیر جابه‌جایی شاخ‌وبرگ درختان، نورپردازی و سایه‌های مرکب و ریزش برگ‌ها را در جنگل نشان می‌دهند. دو باس تازه نیز درکنار یک دشمن تنومند به نمایش در می‌آید که می‌تواند دشمنان را با ریشه به دام بیندازد. یک دشمن بزرگ با توانایی حمله با سر و دست و اژدهایی با توانایی استفاده از نیروی الکتریسیته هم در تریلر گیم‌پلی قابل مشاهده است. اژدهای یادشده بسیار جالب‌توجه است؛ زیرا مبارزات را بیشتر از روی زمین دنبال می‌کند.

دانلود از آپارات

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Game Science پس از یک سال تریلرهای جدیدی را از بازی Black Myth: Wukong به اشتراک گذاشته است. یک ویدیوی ۶ دقیقه‌ای از میان‌پرده‌ها و یک ویدیوی ۸ دقیقه‌ای از گیم‌پلی این بازی اکشن-ماجراجویی توسعه‌یافته با آنریل انجین ۵ پخش شده است که اجرای آن با ری-تریسینگ و Nvidia DLSS فعال را نشان می‌دهد. شما می‌توانید هر دو تریلر این بازی را در ادامه مشاهده کنید.

بازی Black Myth: Wukong که با موتور بازی‌سازی Unreal Engine 5 توسعه می‌یابد، برای کنسول‌ها و کامپیوتر عرضه خواهد شد؛ گرچه هنوز جزئیات بیشتری از نسخه‌های کنسولی ارائه نشده است. بازیکن‌ها می‌توانند انتظار بیش از ۱۰۰ نوع دشمن مختلف و حداقل ۱۵ ساعت گیم‌پلی را داشته باشند. شرکت Game Science تاکنون زمان انتشار این بازی اکشن ماجراجویی را اعلام نکرده است و برای اطلاع از آن باید زمان بیشتری را منتظر بمانیم.

بخوانید  رونمایی از کارت گرافیک RTX 4070 با باندل Overwatch 2



منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر