رونمایی از کارت گرافیک RTX 4070 با باندل Overwatch 2

بسته GeForce RTX 4070 با بازی Overwatch 2

انویدیا بالاخره کارت گرافیک مورد انتظار GeForce RTX 4070 را منتشر کرد با قیمت رقابتی 599 دلار رونمایی شد. محصول جدید تیم سبز مبتنی بر سیلیکون AD104 با مشخصات کمتر و ساختاری مشابه با پیشرفته تر RTX 4070 Ti ساخته شده است. از مشخصات اصلی این کارت می توان به 5888 هسته CUDA و 46 هسته RT با 184 هسته Tensor اشاره کرد که 64 واحد ROP و 184 واحد TMU را تشکیل می دهند. علاوه بر این باید به حافظه گرافیکی 12 گیگابایتی GDDR6X آن اشاره کرد که دارای سرعت 21 گیگابایتی با رابط باس 192 بیتی است.

کارت گرافیک GeForce RTX 4070 برای تجربه بازی با رزولوشن 1440p و برای کاربران رقابتی بازی های ورزشی الکترونیکی بهینه شده است. برای کسانی که به دنبال نرخ تازه سازی بالا هستند مناسب است. پیشرفت‌های قابل توجه در این نسل نسبت به نسل قبلی شامل شتاب‌دهنده‌های سخت‌افزاری و کدگذاری دوگانه ویدیو، شتاب‌دهنده جریان نوری و فناوری است. DLSS یک نسل 3 فریمی است که نقش کلیدی در بهبود عملکرد GPU ایفا می کند. توان مصرفی این کارت 200 وات اعلام شده و برق مصرفی آن از طریق کانکتور 8 پین PCIe تامین می شود.

اما در کنار این کارت، بسته بازی Unlock the Ultimate نیز برای سری RTX 40 رونمایی شده است که فرصت خوبی را در اختیار گیمرها قرار می دهد. بنابراین، تمام خریدهای محصولات GeForce RTX 40 Series Overwatch 2 Ultimate Battle Pass را دریافت خواهند کرد. نکته مهم این است که این پیشنهاد فقط در مناطق خاص و در فروشگاه های منتخب موجود است.

بخوانید  تمام زوایای تاریک کودتای OpenAI. داستان شوک برای دنیای فناوری چه بود؟

انویدیا نتایج عملکرد این کارت را زودتر از سایرین برای مدل‌های MSRP منتشر کرد و نتایج عملکرد را برای مدل‌های اورکلاک شده پریمیوم بعداً منتشر کرد.

در کنار کارت گرافیک جدید RTX 4070، انویدیا از بسته Unlock the Ultimate با ارائه یک گذرنامه رایگان Overwatch 2 به تمامی خریداران مدل های سری RTX 40 رونمایی کرد.