اهداف عملکرد و فریم دیابلو 4 ایکس باکس سری X|S مشخص شد



بلیزارد جزئیات عملکرد هدفمند Diablo 4 در Xbox Series X|S را فاش کرده است. در Xbox Series X، این بازی از 4K کامل با سرعت 60 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند، در حالی که نسخه Xbox Series S با کیفیت 1080p با فریم بر ثانیه اجرا می شود.

این خبر از سوی Blizzard SVP و Diablo EP Rod Fergusson است که در Major Nelson Xbox Podcast(همانطور که توسط PureXbox).

Lecture en cours: Diablo IV | Dans les coulisses | Cathédrale de Diablo

“L’une des choses que nous essayons vraiment de faire est de créer [a] فرگوسن گفت: یک جهان باز مشترک و بدون درز. هنگامی که از منطقه ای به منطقه دیگر حرکت می کنید، این انتقال یکپارچه را خواهید داشت، و زمانی که قدرت ایکس باکس را پشت سر خود داشته باشید، واقعاً می توانید آن را احساس کنید.

فرگوسن همچنین توضیح داد که وقتی بازیکنان بین سرورها در جهان باز حرکت می کنند، بدون درز خواهد بود، به این معنی که هیچ صفحه بارگیری وجود نخواهد داشت – با این حال، وجود خواهد داشت. “تغییر بزرگ مناظر”.

اگرچه فرگوسن در مورد نسخه PS5 صحبتی نکرد، اما حدس زده می‌شود که مانند نسخه بتا، از 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه نیز پشتیبانی کند. نسخه‌های نسل قبلی تنها از 30 فریم در ثانیه در طول نسخه بتا پشتیبانی می‌کردند، PS4 با کیفیت 1080p اجرا می‌شد، در حالی که Xbox One با کیفیت 900p اجرا می‌شد.

Diablo 4 در تاریخ 6 ژوئن برای PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X|S و PC عرضه می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.