سازندگان God of War Ragnarok در ویدیوی جدید پشت صحنه از طرفداران تشکر می کنند

دانلود فیلم آپارات

برای اطلاعات بیشتر می توانید «نقد بازی God of War Ragnarok» را مطالعه کنید. این بازی اکشن ماجراجویی در هفته اول انتشار خود 5.1 میلیون نسخه فروخت و به پرفروش ترین بازی پلی استیشن شخص اول تبدیل شد. این بازی همچنین در The Game Awards 2022 درخشید و جوایز مختلفی مانند بهترین طراحی صدا، بهترین داستان سرایی، بهترین موسیقی و بهترین بازی اکشن/ماجراجویی را از آن خود کرد.

استودیو سانتا مونیکا به لطف جامعه طرفداران سری ویدیوهای پشت صحنه God of War Ragnarok خود را پایان داد. در این ویدئو که در زیر مشاهده می کنید، اعضای تیم توسعه از جمله اریک ویلیامزکارگردان بازی و کریستوفر قاضیبازیگر کریتوس در مورد حمایت طرفداران و اهمیت آن در طول توسعه صحبت می کند.

اریک ویلیامز، کریستوفر جاج و دیگر اعضای تیم سازنده God of War Ragnarok در جدیدترین ویدیوی پشت صحنه در مورد حمایت طرفداران صحبت می کنند.

God of War Ragnarok در 9 نوامبر برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شد و به حماسه ای که با God of War 2018 آغاز شد پایان داد. در این بازی کریتوس و آترئوس به کشورهای مختلف از جمله Swartalfheim، Elfheim و Mospelheim سفر می کنند تا از Ragnarok جلوگیری کنند. به وقوع پیوستن. در طول این ماجراجویی، بازیکنان توانایی ها و زره های جدید را باز می کنند، با دشمنان مختلف مبارزه می کنند و با آیتم های دیگر روبرو می شوند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  گسترش Valhalla جدا از God of War Ragnarok خواهد بود