گسترش Valhalla جدا از God of War Ragnarok خواهد بود


سونی تایید کرده است که محتوای Rogue-lite در بسته الحاقی Valhalla مستقل از God of War Ragnarok خواهد بود.

یکی از شگفتی های The Game Awards 2023 معرفی بسته الحاقی رایگان God of War Ragnarok Valhalla بود. این بسته که شامل ویژگی‌های Rogue-Lite است، حالت جدید پس از بازی را برای بازی به ارمغان می‌آورد. اکنون، یک پست اخیر بلاگ پلی استیشن تأیید می کند که بازیکنان می توانند در هر زمان، با هر سطحی از پیشرفت داستان و ارتقاء تجهیزات، به این حالت دسترسی داشته باشند. البته توصیه می شود پس از پایان داستان وارد این قسمت شوید.

بسته الحاقی God of War Ragnarok Valhalla کریتوس را به اعماق مناطق مرموز والهالا می برد تا به تنهایی بر چالش های مختلف غلبه کند و با انعکاس خاطرات گذشته خود روبرو شود. از آنجایی که این یک حالت سرکش است، کشته شدن در مبارزات به معنای شروع از ابتدای مرحله است. با این حال، بازیکن می‌تواند منابع مختلفی را برای ارتقای دائمی تجهیزات خود به دست آورد که بر روی Valhalla نیز تأثیر می‌گذارد.

اگرچه تمام سلاح ها و مهارت های کریتوس در این حالت در اختیار بازیکن قرار می گیرد، اما فقط می توان یک سپر و Spartan Rage را انتخاب کرد. بازیکن می تواند انواع مختلفی از گلیف ها را پیدا کند تا قدرت ها، امتیازات یا حملات ویژه خود را بسته به سطح دشواری هر مرحله افزایش دهد. هرچه سطح دشواری بالاتر باشد، پاداش های ارزشمندتری در انتظار بازیکن است. بازیکنان می توانند سطح دشواری بازی God of War: Ragnarok’s Rogue-lite را تغییر دهند.

بخوانید  ویدیو Rise of the Ronin به مقیاس عظیم بازی می‌پردازد

زره کریتوس در این بخش فقط جنبه تزئینی دارد و به بازیکن اجازه می دهد تا پوسته های مختلف را امتحان کند. بسته الحاقی God of War Ragnarok: Valhalla در تاریخ 12 دسامبر به صورت رایگان برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس خواهد بود. عکس هایی از محتویات این بسته در زیر قابل مشاهده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر