سگا احیای بازی های خاطره انگیز خود را به موفقیت سونیک نسبت می دهد


موفقیت بازی‌های سونیک در سال‌های اخیر به سگا این امکان را داده است تا سری کلاسیک خود را دوباره راه‌اندازی کند.

در جریان The Game Awards 2023، سگا برنامه‌هایی را برای احیای سریال‌های خاطره‌انگیز و کلاسیک از جمله Crazy Taxi و Jet Set Radio فاش کرد. این ناشر ژاپنی در بیانیه مطبوعاتی خود توضیح داد که موفقیت سری Sonic the Hedgehog به سگا جرات داد تا سری قدیمی خود را بازسازی کند.

شوجی اوتسومیمدیر عامل بخش آمریکایی سگا گفت: «در سال‌های اخیر، Sonic the Hedgehog مسیرهای جدیدی را برای سگا تعیین کرده است. این سری از بازی ها توانستند سری سونیک را زنده کنند و مخاطب جدیدی پیدا کنند که در گذشته فقط می توانستیم رویای آنها را داشته باشیم. بر اساس این موفقیت، ما در حال تعمیق میراث خود هستیم تا برخی از این بازی‌های کلاسیک را برای مخاطبان گسترده‌تری در سراسر جهان ارائه کنیم.»

شوجی اوتسومی سپس توضیح داد که احیای سری بازی‌های قدیمی تنها آغازی برای سگا خواهد بود: «بازی‌هایی که در The Game Awards 2023 معرفی شدند، تنها آغاز سفر خلاقانه ما هستند. بیش از همه، آرزوی ما خلق بازی های عالی با شخصیت ها و دنیاهای به یاد ماندنی است. امیدواریم طرفداران در هر سنی منتظر انتشار این بازی ها در سال های آینده باشند. »

سگا در مراسم جوایز بازی امسال تایید کرد که در حال توسعه نسخه های جدید دو سری بازی، جت ست رادیو و تاکسی دیوانه است. این سازنده همچنین بازی های جدیدی از سری قدیمی Shinobi، Streets of Rage و Golden Axe را معرفی کرد.

بخوانید  اسپیکرها و هدست های بازی SteelSeries برای هفته بازی آمازون به فروش می رسد

تحریریه مجله بازی یک گیمر