اسپیکرها و هدست های بازی SteelSeries برای هفته بازی آمازون به فروش می رسد

سری هدست های SteelSeries Arctis برخی از بهترین هدست های بازی موجود هستند و 9 را ببندید به طور خاص، به لطف پشتیبانی بی سیم باورنکردنی 2.4 گیگاهرتز برای صدای با تأخیر کم و با کیفیت بالا در رایانه شخصی، یک رقیب قوی برای رتبه اول است. همچنین از اتصال بلوتوث در رایانه شخصی، نینتندو سوییچ، PS5 و PS4 پشتیبانی می کند.

SteelSeries Arctis 9 و Arena 7 هر دو ارزش خرید دارند در حالی که تخفیف دارند، اما چندین هدست دیگر SteelSeries، ماوس های بازی و گیم پد نیز وجود دارد که ارزش بررسی را دارند. در فروش آمازون.

آمازون به عنوان بخشی از تبلیغات هفته بازی خود، بر روی چندین لوازم جانبی بازی SteelSeries، از جمله برخی از هدست های بازی مورد علاقه ما مانند فولاد سری 9 آرکتیس، که فقط به 126 دلار (معمولاً 200 دلار) می رسد.

توافق قابل توجه دیگر مربوط به بلندگوهای SteelSeries Arena 7، که به قیمت 240 دلار (معمولاً 300 دلار) به فروش می رسند. Arena 7 یک تنظیم صوتی 2.1 با دو بلندگو و یک ساب ووفر ارائه می دهد که برای دفاتر به خوبی کار می کند. تنظیم و پشتیبانی از چندین نوع ورودی، از جمله USB برای رایانه های شخصی، صدای نوری برای تلویزیون ها و بلوتوث برای اتصالات بی سیم آسان است و بلندگوها حتی دارای نور RGB قابل تنظیم هستند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  فروش کارت گرافیک سری RTX 40 با 3 ماه اشتراک رایگان Game Pass