یک رایانه شخصی و Switch Fight Stick را فقط با 22 دلار قبل از Street Fighter 6 دریافت کنید

بازی‌های مبارزه‌ای عالی سزاوار کنترلرهای خوب هستند، و اگر می‌خواهید احساس حضور در یک بازی محلی را برای چند دور Street Fighter بدون شکستن هزینه‌ها تقلید کنید، پس از این بیشتر نگاه نکنید. ستاد نبرد هوری. این کنترلر آرکید سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل که معمولاً با قیمت 50 دلار به فروش می رسد، اکنون فقط با قیمت به فروش می رسد 22 دلار. با این قیمت، در صورتی که یکی دکمه را خیلی محکم کوبید، می توانید چندین مورد را خریداری کنید.

شرحی ارائه نشده است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اگرچه به عنوان یک کنترلر Nintendo Switch ذکر شده است، اما نکته مهم در مورد این Battle Stick این است که روی رایانه شخصی نیز کار می کند. با توجه به اینکه Street Fighter 6 در ماه ژوئن عرضه می شود، این یک گزینه بسیار مقرون به صرفه و جمع و جور برای انجام بازی با استفاده از یک کنترلر قدیمی است.

علاوه بر این، یک کابل سیمی بلند و یک دکمه اختصاصی عکسبرداری وجود دارد که می‌توانید برنده‌های دیجیتالی یا شرم‌آورترین باخت‌هایتان را به تصویر بکشید. اگر چیزی کمی پیشرفته‌تر را ترجیح می‌دهید، می‌توانید Hori Fighting Stick Alpha با موضوع Street Fighter 6 را برای PS5 نیز بررسی کنید. این یکی سخت‌افزار پیشرفته‌تر و ویژگی‌های شخصی‌سازی عمیق‌تر دارد، اما قیمت آنها ۲۳۰ دلار بالاتر است.

در مورد سخت افزار واقعی، هیچ چیز پیچیده ای در اینجا وجود ندارد. با پوششی از خاکستری NES پوشانده شده است، دارای طرح کامل هشت دکمه ای و جوی استیک است که توسط یک میکروسوئیچ مناسب فعال می شود. اندازه کوچک آن، آن را برای میز یا روی پای شما عالی می کند، و اگر قصد استفاده از آن را روی سطحی دارید، دارای پایه های لاستیکی است تا هنگام کشیدن یک ترکیب پیچیده خاص، از روی میز شما پرواز نکند. هیچ کس نمی خواهد برای بازی Street Fighter بازی کند واقعی.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  کبوترها نه‌تنها احمق نیستند، بلکه مثل هوش مصنوعی آموزش می‌بینند