شایعه: کنسول قابل حمل بعدی پلی استیشن با کد Q Lite در دست ساخت است

این کنسول در مرحله تضمین کیفیت است و تاریخ عرضه آن قبل از پلی استیشن 5 پرو و ​​بعد از پلی استیشن 5 جدید با دیسک درایو قابل جابجایی پیش بینی شده است. مانند قبل توسط جف گراب اعلام شده است که سونی فاز دوم PS5 را معرفی خواهد کرد که به موج بعدی بازی های خود اشاره دارد.

کنسول PS5 PRO

یکی از روزنامه نگاران قابل اعتماد دنیای بازی ادعا می کند که کنسول دستی جدید سونی با نام Q Lite در دست توسعه است و پس از مدل جدید پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

البته این فاز دوم از نظر سخت افزاری هم صدق می کند که شامل پلی استیشن 5 جدید با دیسک درایو قابل جابجایی، Project Nomad که هدفون بی سیم است، Project Voyager که هدفون بی سیم است و کنسول نوت بوک Q Lite همگی وجود دارد. که در مدت زمان بسیار کوتاهی منتشر خواهد شد. همچنین، کنسول پلی استیشن 5 پرو برای عرضه پایان سال 2024 برنامه ریزی شده است. بنابراین می‌توانیم انتظارات زیادی برای ویترین پلی‌استیشن آینده داشته باشیم.

پس از چند روز گمانه زنی، Insider-Gaming و رسانه های شخصی تام هندرسون گزارش شده است که یک کنسول دستی جدید پلی استیشن در دست ساخت است. این کنسول با نام رمز Q Lite شناخته می شود و آخرین دستگاه سخت افزاری شرکت سونی است که به پلی استیشن 5 نیاز دارد. قابلیتی که سونی چند هفته است آن را تبلیغ کرده است.

این کنسول جدید به اتصال دائمی به اینترنت و پخش جریانی تطبیقی ​​نیاز دارد این دستگاه از رزولوشن 1080p و نرخ فریم 60 استفاده می کند. با توجه به مشخصات فیزیکی این دستگاه، نمونه های اولیه آن به شرح زیر است: کنسول بسیار شبیه به کنسول پلی استیشن 5 است. اما یک LCD 8 اینچی لمسی در مرکز آن قرار دارد. این دستگاه دارای ماشه های تطبیقی ​​برای بازخورد لمسی است و شامل هر آنچه از یک کنسول دستی انتظار دارید، مانند دکمه صدا، بلندگو، و جک ورودی صدا را در خود دارد. شرق.

بخوانید  گزارش شده است که ملیسا باررا از Scream 7 به دلیل اظهارنظرهای جنجالی اخراج شده است