گزارش شده است که ملیسا باررا از Scream 7 به دلیل اظهارنظرهای جنجالی اخراج شده است



قبل از شروع تولید Scream 7، ظاهراً این سریال ترسناک باید ستاره جدیدی پیدا کند. بر اساس گزارشی از تنوعو تایید شده توسط هالیوود ریپورترملیسا باررا که در دو فیلم آخر جیغ بازی کرد، به دلیل اظهارنظرهایی که در شبکه های اجتماعی درباره درگیری ادامه دار بین اسرائیل و فلسطین داشت، از فیلم بعدی اخراج شد.

همانطور که Variety توضیح می دهد، Barrera از تولید آینده Spyglass Media حذف شده است. این اقدام پس از آن صورت گرفت که او تعدادی پیام به حمایت از فلسطین در شبکه های اجتماعی خود منتشر کرد که برخی از آنها در سایر سایت های رسانه های اجتماعی مستند شده بود. از جمله نظرات او، Barrera ارجاع اسرائیل به عنوان یک سرزمین «استعمارشده» است، در حالی که ظاهراً از یک استعاره ضد یهود استفاده می کند که رسانه ها توسط یهودیان کنترل می شوند. «رسانه های غربی فقط نمایش می دهند [Israeli] او در پیامی نوشت: “چرا آنها این کار را می کنند، به شما اجازه می دهم خودتان استنباط کنید.”

در حال پخش: SCREAM (2022) بازیگران نقش کی آن را گفت؟

باررا برای اولین بار در سال 2022 در فیلم جیغ در نقش سم کارپنتر ظاهر شد، وارث ظاهری دختر نهایی پس از اینکه سیدنی پرسکات از Neve Campbell نقش کمتری در احیاء بازی کرد. باررا سپس در اوایل سال جاری در Scream VI بازگشت و بار دیگر او را به عنوان ستاره فیلم های جدید تثبیت کرد. جنا اورتگا (چهارشنبه)، جاسمین ساوی براون (جلیقه زرد) و میسون گودینگ (بوک اسمارت) نیز در این فیلم حضور دارند.

اوایل سال جاری، باررا شروع به فیلمبرداری نقش خود در یک فیلم بدون عنوان، هیولاهای جهانی، ساخته رادیو سکوت، دوتایی کارگردانی مت بتینلی-اولپین و تایلر گیلت، که کارگردانی Scream و Scream VI را نیز بر عهده داشت، کرد.

GameSpot با Spyglass، شرکت سازنده فیلم‌ها، و تبلیغاتی Barrera تماس گرفت. ما تا زمان انتشار این مقاله پاسخی دریافت نکرده ایم.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر