معاملات سایبری نینتندو سوییچ – صرفه جویی زیادی در بازی های دیجیتالی کنید



بازی‌های نینتندو سوییچ، به‌ویژه بازی‌های دیجیتال، نسبت به عناوین پلی‌استیشن و ایکس‌باکس در برابر کاهش قیمت بسیار مقاوم‌تر هستند. گفته می شود، حتی Big N نمی تواند در برابر فریبندگی جمعه سیاه مقاومت کند. چندین خرده فروش مختلف (از جمله آمازون، بهترین خرید، هدفو فروتن) بر روی بازی های Nintendo Switch تخفیف های عمیقی ارائه می دهند که همگی به صورت دانلود دیجیتال ارائه می شوند، به این معنی که فقط چند دقیقه پس از خرید می توانید بازی را شروع کنید. این پیشنهادات بخشی از پیشنهاد رسمی نینتندو است فروش معاملات سایبری در فروشگاه الکترونیکی سوییچ. اگر بازی های فیزیکی را ترجیح می دهید، ما یک لیست عالی داریم که بر روی آن ها نیز متمرکز شده است.

دو مورد از بهترین کاهش قیمت برای Dragon Ball FighterZ و سرنوشت ابدی، که هر دو 50 دلار تخفیف دارند. Doom Eternal یک توصیه آسان برای هر کسی است که به دنبال FPS در سوئیچ است، زیرا بدون شک یکی از بهترین ها در این پلتفرم است. از طرف دیگر، FighterZ یک بازی جنگی دیوانه کننده است که برای طرفداران انیمه یا مانگا مناسب است.

یک راه بهتر برای استفاده از این رویداد، به دست آوردن موارد انحصاری Switch است که تقریباً هرگز معاملات دیجیتالی عالی را مشاهده نمی کنند. بایونتا 3، نشان آتش: درگیر شویدو Xenoblade 2 Chronicles– که این روزها چاپ نمی شوند – همه فقط با قیمت 42 دلار به فروش می رسند، بنابراین زمان بسیار خوبی برای خرید چند محصول انحصاری است. شما نیز خواهید یافت DLC Monster Hunter Rise + Sunbreak با قیمت 30 دلار (60 دلار) که صدها ساعت محتوا ارائه می دهد و یک بازی عالی و سخت است که به شما کمک می کند زمستان را پشت سر بگذارید.

بخوانید  نقد و بررسی بازی Dordogne - Zoomji

از طرف دیگر، اگر تریلر قریب الوقوع Grand Theft Auto 6 شما را هیجان زده کرد، می توانید از Grand Theft Auto: نسخه قطعی سه گانه 30 دلار (به جای 60 دلار). و یکی از بهترین بازی های مستقل اخیر را از دست ندهید، با تونیک لیست شده برای 21 دلار (30 دلار). با الهام از Dark Souls و Zelda قدیمی، ارزش خرید با این قیمت پایین را دارد.

بازی‌های بسیار دیگری در حال فروش هستند، و بهترین پیشنهادهای بازی دیجیتال بلک فرایدی نینتندو سوییچ را در زیر می‌بینید. به یاد داشته باشید: همه آنها به عنوان کد دیجیتال ارائه می شوند، و اگر یکی از خرده فروشان موجود نیست، حتما از بقیه خرید کنید.

به دنبال معاملات Switch بیشتر هستید؟ مجموعه ای از بهترین معاملات جمعه سیاه سوییچ، به علاوه تخفیف های عالی برای کنترلر محبوب 8BitDo Ultimate و کنترلرهای دستی Hori Split Pad را بررسی کنید.

جمعه سیاه – معاملات سایبری نینتندو سوییچ

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر