پل معلق آسمان کجاست؟ -زومجی

پل معلق آسمان اولین پل معلق تهران و دومین نمونه کشور (بعد از پل معلق مشگین شهر)، مهمترین جاذبه پارک نهج بلاغه و یکی از نمادهای پایتخت است. این پل که توسط مهندس محمود گنج علی بیک ایده‌پردازی، طراحی و مدیریت شده است، در آبان ماه سال ۱۳۹۶ در فاز دوم پارک نهج‌بلاغه به بهره‌برداری رسید.

در وسط پل معلق آسمان، سکویی وجود دارد که می توانید در آن فعالیت های هیجان انگیزی مانند بانجی جامپینگ، دوبل تاب و شناور را تجربه کنید. از بالای پل منظره زیبایی از برج میلاد، پارک پردیسان، پارک نهج بلاغه و برج آزادی قابل مشاهده است. منظره شبانه تهران از روی عرشه پل لحظات خاطره انگیزی را برای گردشگران رقم می زند.

پل معلق تهران

«پل معلق نهج البلاغه» با نام «پل معلق آسمان» یکی از جذاب ترین جاذبه های بوستان نهج البلاغه در فاز دوم است که امکان استفاده از سرگرمی های مهیج مانند جامپینگ بانجی، تاب و هوایی وجود دارد. abseil اضافه شده است.

«پل معلق نهج البلاغه» با نام «پل معلق آسمان» یکی از جاذبه های هیجان انگیز پارک نهج البلاغه و نقاط گردشگری تهران است که در سال 1396 افتتاح شد.

پل معلق آسمان 285 متر طول و دو متر عرض دارد. ارتفاع آن 65 متر و حداکثر ارتفاع آن از کف دره به 80 متر می رسد. این پل مسطح است و دارای کف قرمز است به طوری که 200 نفر می توانند همزمان از آنجا عبور کرده یا توقف کنند. همچنین در ساخت پل معلق آسمان از 12 کابل به قطر 43 میلی متر و مواد گالوانیزه برای پایداری پل اصلی استفاده شده است.

بخوانید  Bayonetta Origins : Cereza et le démon perdu - Malice au pays des merveilles

پارک ها و باغ ها مکان های نابی در هر شهر به حساب می آیند که در میان ازدحام و آلودگی شهرهای بزرگ، ساعت ها شادی و آرامش را برای همه گردشگران فراهم می کنند. یکی از پارک های زیبای تهران بوستان نهج البلاغه است که با امکانات تفریحی و سلامتی متنوع در فازهای مختلف مکانی مناسب برای گذران اوقات فراغت افراد در هر سنی به شمار می رود. این پارک در غرب پایتخت اولین پل معلق تهران را در خود جای داده است.

به گزارش صفحه اینستاگرام پل معلق نهج بلاغه، این مجموعه همه روزه از ساعت 8 الی 24 فعال است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر