کریستوفر نولان می‌گوید که کسب‌وکار سینما به فیلم‌های پرفروش برای کمک به هزینه‌های دیگر فیلم‌ها نیاز دارد



کریستوفر نولان در مورد وضعیت سینما و صنعت فیلم اظهار نظر کرده است و مشاهده کرده است که هالیوود با تولید دنباله های پرفروش موفق می شود. و در عین حال پروژه های در مقیاس کوچکتر. او با آسوشیتدپرس در مورد تعادل در هالیوود صحبت کرد.

“همیشه در هالیوود بین عناوین جاافتاده ای که می توانند بازگشتی داشته باشند و آنچه را که می خواهند به مردم بدهند، تعادل وجود دارد. این همیشه یک هدف بوده است. بزرگ نولان گفت که بخشی از اقتصاد هالیوود است [that model] که هزینه تولید و توزیع بسیاری از انواع دیگر فیلم ها را تامین می کند. »

“همیشه باید به میل تماشاگران برای چیز جدید احترام بگذارید. صادقانه بگویم این یکی از لذت های بزرگ سینما رفتن است: دیدن تریلر فیلمی که تا به حال در موردش نشنیده اید یا “نوعی از فیلم هایی که هرگز درباره آن نشنیده اید.” . مدت هاست ندیده ام یا ندیده ام.» او افزود: «یک چیز جدید. یه چیز تازه بنابراین یک اکوسیستم سالم در هالیوود در مورد تعادل بین این دو چیز است و همیشه همینطور بوده است.”

نولان چندین دهه است که فیلم می سازد. اوایل کار او با فیلم‌های کم‌هزینه‌ای مانند یادگاری، بی‌خوابی و پرستیژ مشخص شد، قبل از اینکه با سه‌گانه بتمن به سطح جدیدی از شهرت (و بودجه) برسد، و بعدها فیلم‌هایی مانند Inception، Interstellar، Dunkirk، Tenet و Oppenheimer. اخیرا. اوپنهایمر موفق‌ترین فیلم غیربتمن نولان در تمام دوران است.

اوپنهایمر در طول اکران خود بیش از 950 میلیون دلار در باکس آفیس در سراسر جهان به دست آورد و اکنون با انتشار ویدیوی خانگی خود درآمد بیشتری کسب می کند. این فیلم اکنون با قیمت 20 دلار در فروشگاه های دیجیتال مختلف قابل خرید است، اما فیلم هنوز برای پخش در هیچ کجا موجود نیست. با توجه به اینکه یونیورسال آن را توزیع کرده است، انتظار می‌رود Oppenheimer برای اولین بار در Peacock نمایش داده شود.

بخوانید  فروش NieR Replicant ver.1.22474487139 از 1.5 میلیون نسخه فراتر رفت.

نولان قصد دارد فیلم‌های بیشتری بسازد، اما نمی‌دانیم در آینده چه فیلمی را کارگردانی می‌کند. با این حال، این فیلم بعدی جیمز باند نخواهد بود، زیرا نولان قبلاً آن را رد کرده است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر