کارت ضبط بازی ستاره‌ای Elgato به کمترین قیمت در آمازون رسید

اگر به دنبال یک کارت ضبط اختصاصی برای کنسول ها و رایانه های شخصی هستید، Elgato HD60X با تخفیف بیش از 60 دلار در آمازون و Best Buy به فروش می رسد. در آمازون، می توانید HD60X را با قیمت 137.49 دلار (180 دلار) خریداری کنید. این معامله برای همه مشتریان در دسترس است، اما پیشنهاد Best Buy که قیمت را به 138 دلار کاهش می‌دهد، فقط برای مشترکین My Best Buy Plus (50 دلار در سال) در دسترس است. صرف نظر از این، این پایین‌ترین قیمتی است که برای Elgato HD60X دیده‌ایم، بنابراین اگر شاهد فروش این ضبط‌کننده گیم‌پلی فوق‌العاده برای پلی‌استیشن، ایکس‌باکس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی باشیم، شگفت‌زده نخواهیم شد.

علاوه بر عملکرد پیشرو در صنعت، راه اندازی Elgato HD60 X آسان است و نیازی به درایور اضافی در ویندوز یا مک ندارد. همچنین یک وسیله شیک است که فضای زیادی را در ایستگاه نبرد شما اشغال نخواهد کرد. هنگامی که برای مدیریت فیلم خود آماده شدید، HD60 X کاملاً با نرم افزارهای شخص ثالث مانند OBS و Streamlabs سازگار است.

همه این ویژگی‌ها با هم جمع می‌شوند تا این کارت را به یکی از بهترین کارت‌های ضبط موجود در سال 2024 تبدیل کند. و با این قیمت پایین جدید، این یک توصیه آسان برای هر کسی است که به پخش جریانی علاقه دارد (یا پخش‌کننده فعلی که می‌خواهد بازی خود را بهبود بخشد). سایر محصولات الگاتو با هدف استریمرها در حال حاضر در آمازون برای فروش هستند. آنها را در زیر بررسی کنید:

بخوانید  فیلمبرداری Bad Boys 4 به پایان رسید

تحریریه مجله بازی یک گیمر