چندین بازی ماریو هنوز پس از روز ماریو با قیمت های پایین در فروش هستند



با وجود راه اندازی آن در سال 2017، سوپر ماریو اودیسه برای فروش نیست بزرگ اغلب همه چیز را تخفیف دهید اما در حال حاضر، می‌توانید پلتفرمر سه بعدی فوق‌العاده را فقط با 36.45 دلار در Walmart خریداری کنید. آمازون با این پیشنهاد مطابقت داشت اما خیلی سریع فروخته شد، بنابراین اگر والمارت نیز فروخته شود، تعجب نخواهیم کرد.

این توافقنامه فقط برای نسخه فیزیکی از بازی، اما شما می توانید یک کپی دیجیتال از آمازون به قیمت 40 دلار در حال حاضر نیز – این یک معامله در روز ماریو است. اگر یک نسخه فیزیکی را در Walmart خریداری کنید، ممکن است بتوانید آن را امروز از فروشگاه محلی خود تهیه کنید. در غیر این صورت، می توانید تحویل رایگان درب منزل خود دریافت کنید.

Super Mario Odyssey تنها بازی عالی ماریو نیست که امروزه به فروش می رسد. همچنین می‌توانید در برخی از دیگر ماجراجویی‌های پلتفرم ماریو، از جمله، صرفه‌جویی زیادی کنید Super Mario Bros. U Deluxe جدید و Super Mario 3D World + Bowser’s Fury. هر دو بازی فقط 40 دلار تخفیف دارند.

در حالی که هر سه این ماجراجویی‌های سوپر ماریو دارای حالت‌های Co-op هستند، اگر به دنبال یک بازی رقابتی برای کل خانواده هستید، بررسی کنید. سوپراستارهای پارتی ماریو. آخرین نسخه از سری بازی های تخته ای طولانی مدت نیز با قیمت 40 دلار به فروش می رسد.

تخفیف های بازی Super Mario Nintendo Switch

اگر کسی را می شناسید که قصد خرید یک نینتندو سوییچ را دارد، بسته روز ماریو هنوز در دسترس است. بسته 300 دلاری شامل کنسول، کنترلرهای قرمز Joy-Con و انتخاب شما از بین سه بازی ماریو است: Super Mario Odyssey، Mario Kart 8 Deluxe یا New Super Mario Bros. U Deluxe.

بخوانید  تریلر جدید فیلم Alone in the Dark مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر