کلیپ جدید Dungeons & Dragons دارای کمئوهای کلاسیک با شخصیت است



بازی‌های آینده Paramount and Entertainment One’s Dungeons and Dragons: Honor Among Thieves نزدیک است و در آستانه تبدیل شدن به یک بازیکن اصلی فرنچایز است. در یک کلیپ جدید که امروز منتشر شد، گروه ماجراجوی ما به رهبری بارد ادگین از کریس پاین را می‌بینیم که با دو تیم دیگر در پیچ و خم های متحرک Highsun Games روبرو می‌شوند. یکی از این تیم ها باید برای طرفداران Dungeons & Dragons بسیار آشنا به نظر برسد.

این کلیپ چندین هیولای کلاسیک D&D از جمله جانوران جابجایی و یک مکعب ژلاتینی لزج را نشان می دهد، اما همچنین بازیگران کارتون Dungeons & Dragons را نشان می دهد که از سال 1983 تا 1985 از تلویزیون پخش شد. می توانید کلیپ کامل را در زیر مشاهده کنید.

مجموعه انیمیشن Dungeons & Dragons محصول مشترک Marvel Productions و TSR به همراه انیمیشن ژاپنی Toei بود. در مجموع بیست و هفت قسمت از شبکه CBS پخش شد. این نمایش حول محور یک گروه شش نفره از دوستان بود که از طریق یک پارک تفریحی به دنیای Dungeons & Dragons منتقل می‌شوند. داستان تیم را دنبال می‌کرد که آن‌ها سعی می‌کردند با کمک راهنمایشان، استاد سیاه‌چال، راهی برای خانه پیدا کنند، در حالی که با جادوگر شیطانی به نام ونگر مبارزه می‌کردند.

این گروه یک مهمانی کامل با هنک رنجر، پرستو جادوگر، شیلا دزد، اریک اسب سوار، بابی بربر و دایانا آکروبات بود. هر کدام نقش های خاصی در گروه دارند زیرا در هر قسمت با هم کار می کنند. لازم به ذکر است که طبق قوانین 5e، آکروبات، شعبده باز و اسب سوار دیگر کلاس نیستند.

بخوانید  مجموعه Baby Yoda Lego در Walmart برای جمعه سیاه 50٪ تخفیف دارد، اما باید عجله کنید

هفته گذشته، DnD Beyond برگه‌های شخصیتی را برای مهمانی منتشر کرد که در Honor Among Thieves به نمایش درآمد تا بازیکنان بتوانند با آن شخصیت‌های کاملاً جدید مانند Pine’s Edgin یا Barbarian از Michelle Rodriguez، Holga Kilgore، بازی را کشف کنند.

Dungeons and Dragons: Honor Among Thieves اخیراً در جشنواره South by Southwest در آستین به نمایش درآمد و در تاریخ 31 مارس در سینماها به نمایش درآمد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.