چرا نینتندو Tears Of The Kingdom را 70 دلار قیمت گذاری می کند | اخبار GameSpot – به روز رسانی اخبار GS

Breath of the Wild نزدیک به 30 میلیون نسخه فروخته است که نزدیک به 20 میلیون بیشتر از بازی پرفروش قبلی Zelda، Twilight Princess است. زمانی که عنوان راه اندازی سوییچ به فروش رفت، در ابتدا فروش بیشتری از خود کنسول داشت.

اگر می‌خواهید The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom را بازی کنید، باید مقداری پول خرج کنید و حالا ممکن است بیشتر از آن چیزی باشد که مایل به خرج کردن بودید. شب گذشته، Nintendo Switch eShop قیمت 69.99 دلار را برای دنباله مورد انتظار فهرست کرد. تا زمانی که Direct رها شود می توان صحت آن را تایید کرد، یا ممکن است از بین برود. در نظرات به من بگویید در مورد چه چیزی بود!

یکی از بازی‌هایی که نینتندو ارائه می‌کند و در واقع کاهشی نسبت به قیمت 60 دلاری دارد، Metroid Prime: Remastered است که مدت‌ها شایعه شده بود که اکنون از طریق eShop در دسترس است و در تاریخ 22 فوریه با قیمت 40 دلار به صورت فیزیکی در دسترس خواهد بود.

باشه همه تایید شد نسخه استاندارد Tears of the Kingdom در واقع 70 دلار قیمت دارد و این تاییدیه، نینتندو در مورد قیمت آن اظهار نظر کرده است.

هنگامی که یکی از عوامل داخلی بازی در مورد افزایش 10 دلاری نسبت به 60 دلاری معمولی که نینتندو برای عناوین سوییچ خود دریافت می کند، تماس گرفت، یک نماینده روابط عمومی شرکت گفت که افزایش های آینده به صورت موردی انتخاب می شوند. اگر چه 60 دلار برای کل چرخه عمر کنسول سازگار است.

بخوانید  خالق سوپر ماریو برنامه ای برای بازنشستگی ندارد

آنچه را که با آن 40 دلار به عنوان Metroid Prime می‌پردازید، دریافت می‌کنید: ویژگی‌های Remastered تصاویری اصلاح‌شده، کنترل‌های به‌روز شده، و محتوای پاداش، به وضوح بهترین راه برای تجربه یکی از بهترین بازی‌های ساخته‌شده است.

نینتندو احتمالاً به استاندارد جدیدی که توسط پلی‌استیشن و ایکس‌باکس تنظیم شده است نگاه می‌کند و اگرچه سخت‌افزار قدرتمندتری عرضه نمی‌کند، اما فکر می‌کند که می‌تواند با رعایت این استاندارد از بین برود. اگر Tears of the Kingdom 30 میلیون دستگاه بفروشد، این 300 میلیون دلار دیگر است که شرکت می تواند به مجموعه اضافه کند، و با توجه به اینکه Switch اکنون سومین کنسول پرفروش تمام دوران است، به نظر می رسد 30 میلیون یک تخمین محافظه کارانه باشد. زمان نشان خواهد داد که آیا افزایش قیمت روی فروش تاثیر دارد یا خیر.

این قیمت نیز در ابتدا عجیب است، زیرا بازسازی‌ها و بازسازی‌های معمولی نینتندو مانند الماس درخشان و مروارید درخشان در سال 2021 با قیمت 60 دلاری مواجه می‌شوند، اما باز هم وقتی به ارزش فرنچایز نگاه می‌کنیم، بیشترین فروش متروید به 3 میلیون نسخه نرسیده است، در حالی که فروش پوکمون کاهش یافته است. هنوز در ده ها میلیون است.

Metroid Prime: Remastered یکی از معدود کارهای برجسته نینتندو دایرکت دیروز بود. برخی از بازی‌های دیگر نگاهی دیگر به بازی‌های Tears of the Kingdom، Game Boy، Game Boy Color و Game Boy Advance بودند که به سوییچ آنلاین می‌آیند (دو مورد اول در سطح پایه و آخرین مورد در گزینه Expansion Pack) و یک نمای کلی از گیم پلی Pikmin 4.

بخوانید  اودین، بازیگر God of War Ragnarok، توسط پسرش متقاعد شد که نقش لازی را بازی کند

نینتندو به وضوح درک می‌کند که Tears of the Kingdom چقدر بزرگ خواهد بود، زیرا قیمت 60 دلاری دیگر عنوان شخص اول خود، Pikmin 4 را حفظ کرده است، بازی‌ای که حتی از راه دور چیزی را که Zelda می‌فروشد، نمی‌فروشد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر