ساخت سریال لایو اکشن Spider-Man Noir توسط سونی

کمیک های مرد عنکبوتی نوآر که برای اولین بار در سال 2009 با برچسب مارول نوآر منتشر شد، وقایع زندگی مرد عنکبوتی در شهر نیویورک در دوران رکود بزرگ بدنام را روایت می کند. این شخصیت قبلا در مجموعه انیمیشن مرد عنکبوتی نهایی با صداپیشگی میلو ونتیمیلیا و فیلم Spider-Man: Into the Spider-Verse با صداپیشگی نیکلاس کیج ظاهر شده بود. کیج اخیرا اعلام کرده بود که مرد عنکبوتی نوآر محبوب در فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse حضور نخواهد داشت. هنوز مشخص نیست که آیا سونی از کیج برای نشان دادن نسخه لایو اکشن Spider-Man Noir استفاده خواهد کرد یا خیر.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

از سوی دیگر، مانند اولین قسمت از سری Spiderverse، فیل لرد و کریستوفر میلر و همچنین دیوید کلهام در حال نوشتن فیلمنامه انیمیشن مورد انتظار Spider-Man: Across the Spider-Verse هستند. Joaquim Desantos، Justin K. Thompson و Kemp Powers نیز به عنوان سه کارگردان این پروژه شناخته می شوند. Spider-Man: Across the Spider-Verse در تاریخ 2 ژوئن 2023 در سینماهای آمریکای شمالی اکران خواهد شد.

این دومین پروژه مشترک بین استودیو فیلم آمازون و سونی پیکچرز پس از معرفی مجموعه Silk: Spider Society به کارگردانی آنجلا کانگ از دنیای سینمایی مرد عنکبوتی سونی است. طبق اطلاعات منتشر شده از Variety، آمازون و سونی ظاهراً قصد دارند چند سریال دیگر بر اساس حدود 900 شخصیت کمیک مارول بسازند که حقوق فیلم و تلویزیون در حال حاضر در دست سونی است.

بخوانید  PSA: قبل از اینکه قیمت در ماه آینده افزایش یابد، برای جوایز PowerUp GameStop ثبت نام کنید

طبق گزارش های منتشر شده، تولید اقتباس تلویزیونی لایو اکشن Spider-Man Noir به تازگی آغاز شده است.

اورن اوزیل او که به‌عنوان نویسنده فیلم‌های The Cloverfield Paradox، Mortal Kombat (2021) و چند فیلم دیگر Mortal Kombat شناخته می‌شود، در حال حاضر قرار است نویسندگی و تهیه‌کننده اجرایی Spider-Man Noir را بر عهده بگیرد. البته فیل لرد و کریستوفر میلر که به عنوان خالقان و نویسندگان سریال بسیار محبوب Spider-Man: Into the Spider-Verse بسیار محبوب هستند، به همراه امی پاسکال از شرکت تولید فیلم پاسکال پیکچرز، تولید این پروژه هیجان انگیز را بر عهده خواهند داشت. فیلم John Wick 4 و دو اقتباس از Borderlands و Detective Pikachu 2 از دنیای بازی های ویدیویی نیز از دیگر پروژه های در دست ساخت اوزیل هستند.

ساعاتی پیش مجله Variety رسما اعلام کرد که تولید سریال لایو اکشن Spider-Man Noir که طرفداران در فیلم برنده اسکار Spider-Man: Into the Spider-Verse با آن آشنا شدند توسط سونی و آمازون راه اندازی شده است.

هنوز اطلاعات بیشتری از داستان Spider-Man Noir منتشر نشده است، اما منابع Variety ادعا می کنند که این سریال داستان درگیری مرد عنکبوتی نوآر با گانگسترها و ابرشرورهای جهان را روایت می کند. نیویورک فاسد دهه 1930. البته یک ناشناس. شخص نزدیک به مراحل توسعه این سریال می گوید که ظاهرا فیلمنامه فعلی مرد عنکبوتی نوآر بر روی شخصیتی غیر از پیتر بنجامین پارکر تمرکز خواهد کرد. با این حال، اطلاعات بیشتری در این مورد هنوز در دسترس نیست.