معرفی کنترلر DualSense با طراحی بازی Hogwarts Legacy

کنترلر PS5 DualSense Hogwarts Legacy Limited Edition از امروز 21 بهمن 1401 (10 فوریه 2023) که مصادف با عرضه جهانی بازی Hogwarts Legacy است، به فروش می رسد. فروش این محصول از ساعت 21:30 آغاز می شود و در تاریخ 9 مارس (28 فوریه) برای کاربران آمریکایی در دسترس خواهد بود.

Sony Interactive Entertainment از کنترلر DualSense Hogwarts Legacy Limited Edition برای پلی استیشن 5 رونمایی کرد.

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که Sony Interactive Entertainment یک کنترلر DualSense با نسخه محدود با طراحی Hogwarts Legacy برای کاربران پلی استیشن 5 معرفی کرده است.این کنترلر ویژه فقط در فروشگاه دایرکت پلی استیشن در ایالات متحده آمریکا و انگلستان به فروش می رسد و عرضه بسیار محدودی خواهد داشت.

این کنترلر مشکی دارای طراحی جذاب طلایی Hogwarts Legacy بر روی صفحه لمسی و دستگیره ها است که آن را به همراهی ایده آل برای ماجراجویی های شما در دنیای جادوگری تبدیل می کند. بازی Hogwarts Legacy امروز برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X Xbox Series S منتشر شده است و در تاریخ 4 آوریل برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و در تاریخ 25 جولای برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  به‌روزرسانی Disney Dreamlight Valley شخصیت‌های Monsters Inc.، بهبود فروشگاه Scrooge و موارد دیگر را اضافه می‌کند