شخصیت های آشنا برای طرفداران بازی Last of Us در تصاویر قسمت 5 سریال The Last of Us

پوستر قسمت پنجم سریال The Last of Us

تصویر قسمت پنجم از فصل اول سریال The Last of Us در شبکه HBO

در خلاصه داستان سریال The Last of Us از HBO و Sony می خوانیم: «داستان سریال بیست سال پس از نابودی تمدن مدرن می گذرد. یک بازمانده سرسخت به نام جول استخدام می شود تا الی 14 ساله را از یک منطقه قرنطینه خالی از سکنه نجات دهد. چیزی که در دره کار ساده ای به نظر می رسد به سرعت به یک سفر احساسی و خشونت آمیز تبدیل می شود و آنها باید کل ایالات متحده را طی کنند و برای زنده ماندن به یکدیگر تکیه کنند.

تصویر قسمت پنجم فصل اول سریال The Last of Us

کریک مازن خالق سریال چرنوبیل و نیل دراکمنخالق سری بازی Last of Us به عنوان تهیه کننده و نویسنده اجرایی سریال The Last of Us فعالیت می کند.بخش تلویزیونی Sony Pictures این اقتباس تلویزیونی را با همکاری PlayStation Productions تولید کرده است. اسد قزلباش و کارتر سوان از پلی استیشن پروداکشنز کارولین اشتراوسرئیس استودیو Naughty Doc و ایوان ولز آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی این پروژه کار کردند.

پدرو پاسکال به عنوان جواهرات، بلا رمزی در نقش الی، آنا تورو مثل تس، گابریل لونا مثل تامی، روتین وسلی مثل مریم مرل دندریج مثل مرلین، نیکو پارکر مثل سارا نیک آفرمنمثل بیل، مری بارتلت مثل فرانک، طوفان نی مثل رایلی، لامار جانسون در نقش هنری کوین وودارد مثل سام، ملانی لینسکی مثل کتلین، جفری پیرس در نقش پری و گراهام گرین در نقش مارلون از جمله بازیگران سریال The Last of Us هستند.

یکشنبه ساعت 21:00 برای تحلیل قسمت پنجم سریال The Last of Us می توانید یک گیمر را به صورت زنده تماشا کنید.

بخوانید  50% در یکی از بهترین سری‌های Dungeon Crawler RPG برای سوییچ صرفه‌جویی کنید

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که شبکه HBO تصاویر جدیدی از قسمت پنجم فصل اول سریال The Last of Us منتشر کرده است.این تصاویر ادامه ماجراجویی جواهر و الی در دنیای پسا آخرالزمانی را نشان می دهد. آمریکا، جایی که در سفر با افراد جدیدی آشنا می شوند. HBO اخیراً تریلر تبلیغاتی قسمت پنجم را منتشر کرده است که به تهدید جدیدی اشاره دارد که Survivors در این راه با آن روبرو خواهد شد.

قسمت 5 سریال The Last of Us با عنوان Endur and Survive به دلیل برگزاری Super Bowl دو روز زودتر از همیشه پخش خواهد شد. به طور معمول، علاقه مندان باید صبح دوشنبه منتظر قسمت بعدی این اقتباس تلویزیونی باشند، اما قسمت پنجم ساعت 5:30 بامداد شنبه 22 بهمن به وقت ایران برای بینندگان پخش خواهد شد. جرمی وب او مسئول قسمت بعدی بود و کریگ مازن او فیلمنامه را نوشت.

HBO عکس های جدیدی از قسمت پنجم سریال The Last of Us منتشر کرده است که ادامه ماجراجویی جول و الی را در دنیای پسا آخرالزمانی نشان می دهد.