خالق سوپر ماریو برنامه ای برای بازنشستگی ندارد


شیگرو میاموتو خالق سوپر ماریو قصد ندارد از نینتندو بازنشسته شود.

حتی اگر نقش شیگرو میاموتو، خالق سوپر ماریو تغییرات زیادی را در نینتندو پشت سر گذاشته است، اما هنوز برنامه ای برای بازنشستگی ندارد. میاموتو او به مدت 45 سال در این شرکت بوده و در توسعه نمادهای نمادین نینتندو مانند Zelda و Mario، سخت‌افزار شرکت ژاپنی از NES تا سوییچ، و در ساخت بازی‌های ویدیویی نقش بسزایی داشته است. او تنها زمانی بازنشسته می شود که دیگر از نظر جسمی قادر به کار نباشد.

او در مصاحبه‌ای درباره بازنشستگی گفت: من بیشتر به روز مرگ فکر می‌کنم تا به بازنشستگی. » با توجه به سنش، پنج سال از قبل برنامه ریزی می کند و به یاد می آورد که در صورت بروز مشکل، کارها را به فرد مناسب بسپارد. آثار میاموتو بر نسل های زیادی از گیمرها تأثیر گذاشته و نقش مهمی در توسعه همه نرم افزارها ایفا کرده است. اما او نگران میراث خود نیست.

او افزود: «من بسیار سپاسگزارم که انرژی زیادی در اطراف کار من وجود دارد. میاموتو سپس اشاره می‌کند که عناوین بعدی ماریو و زلدا توسط تیم‌های جدیدتر و جوان‌تر ساخته شده‌اند: «افراد دیگر آنها را پرورش دادند و به رشدشان کمک کردند. بنابراین من واقعاً احساس نمی کنم که مالک آنها هستم. »

لینک در بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

میاموتو تنها نگران میراث ماندگار خود در تیم ها است و به صحنه ای از مرد آهنین اشاره می کند. جایی که رئیس دیگر نمی تواند وارد شرکتی شود که ساخته است، حتی اگر عکسش هنوز روی دیوار آویزان باشد: “امیدوارم تیم هایی که با آنها کار کردم حداقل از من به عنوان خالق این چیزها یاد کنند!”

بخوانید  تریلر فیلم Bad Boys: Ride or Die؛ پلیس در تعقیب کارآگاه‌ها

میاموتو در حال حاضر روی یافتن موقعیت‌های خاص برای نینتندو کار می‌کند و درباره چیزهای جدید نینتندو مانند پارک‌های موضوعی این شرکت و انیمیشن Super Mario Bros صحبت کرده است. بیایید مسیر جدید خود را از اینجا پیدا کنیم. من عاشق دیدن تاثیر فیلم ها و پارک های موضوعی هستم. من هنوز خیلی جدید هستم و در صنعت فیلم یاد می گیرم. اما این روزها می‌خواهم فیلمنامه‌های زیادی را بخوانم و بفهمم که چگونه ساخته شده‌اند تا بفهمم چگونه فیلم‌های مخصوص نینتندو بسازیم. »

تحریریه مجله بازی یک گیمر