پیش‌سفارش‌های Cyberpunk 2077: Phantom Liberty اکنون به صورت زنده و با یک ماشین عضلانی جالب (دیجیتال) ارائه می‌شوند.

این تنها الحاقیه منتشر شده برای Cyberpunk 2077 خواهد بود، زیرا CD Projekt Red منابع خود را بیشتر بر روی توسعه دنباله Cyberpunk 2077 متمرکز خواهد کرد که به طور رسمی در حال انجام است، و برای جزئیات بیشتر، می‌توانید هر آنچه را که درباره Phantom Liberty می‌دانیم بررسی کنید.

پیش‌سفارش‌ها اکنون برای گسترش ماه سپتامبر Cyberpunk 2077، Phantom Liberty، فعال هستند. این افزونه جدید که به عنوان یک تریلر جاسوسی در زیر شکم مرگبارترین محله شهر شب می گذرد، حال و هوای فرار نیویورک را با استعداد آینده تاریک Cyberpunk ترکیب می کند. در حال حاضر، پیش خرید فقط در فروشگاه Xbox موجود است. اما زمانی که گزینه های پلی استیشن و رایانه شخصی در دسترس قرار گرفت، این پست را به روز خواهیم کرد.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

بخوانید  احتمال تایید قرارداد مایکروسافت و اکتیویژن توسط کمیسیون اتحادیه اروپا را افزایش دهید

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

هنگامی که شاتل مداری رئیس جمهور ایالات متحده جدید آمریکا بر فراز داگ تاون سرنگون می شود، باید V به شهر نفوذ کند و در کنار روح دیجیتال جانی سیلورهند که دوباره به زندگی کیانو ریوز بازگردانده می شود، آن را استخراج کنید. رهبر NUSA قبل از اینکه خیلی دیر شود.

Phantom Liberty به طور رسمی در تاریخ 26 سپتامبر برای PC، PS5 و Xbox Series X عرضه می شود | S، 30 دلار است و پیش‌سفارش با یک سواری جدید عالی همراه است. Cyberpunk 2077 تعداد زیادی وسیله نقلیه برای جمع آوری دارد، اما وسایل موجود در ازای آن به مقدار قابل توجهی Eddies نیاز دارند. این پیش‌سفارش هیولایی Quadra Sport R-7 “Vigilante” را به شما می‌دهد تا در شهر شب بگردید، خودرویی که ظاهر و فرمان‌پذیری یک ماشین عضلانی را با استایل شیک سایبرپانک ترکیب می‌کند.