کریس ایوانز، اوبری پلازا و مارگارت کوالی در کمدی جدید اتان کوئن بازی می کنند.


اتان کوئن در حال کار بر روی یک فیلم کمدی جدید با بازی کریس ایوانز، اوبری پلازا و مارگارت کوالی است.

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، اتان کوئن در حال کارگردانی یک فیلم کمدی مستقل دیگر است. اتان کوئن دومین فیلم مستقل خود را با عنوان Honey Don't کارگردانی می کند! کارگردانی و نگارش فیلمنامه این فیلم کمدی سیاه را بر عهده دارد. همسرش، تریشیا کوک، در نوشتن فیلمنامه کمک کرد. کریس ایوانز، اوبری پلازا و مارگارت کوالی نیز قرار است در فیلم Honey Don't بازی کنند.

کریس ایوانز در حال خواندن کتاب

اتان کوئن پیش از این «عروسک‌های درایو دور» را کارگردانی کرده بود، یک کمدی که قرار است در ۲۳ فوریه اکران شود. اتان کوئن با مارگارت کوالی در عروسک‌های Drive-Away Dolls همکاری کرد و Honey Don't دومین همکاری آنها خواهد بود. شرکت فاکس فیچرز که زیرمجموعه یونیورسال پیکچرز است نیز مسئولیت تولید و توزیع فیلم جدید کوئن را بر عهده خواهد داشت.

اوبری پلازا در امیلی جنایتکار

اطلاعات زیادی در مورد Honey Don't در دسترس نیست، اما منابع نزدیک می گویند که تا حدودی شبیه به Drive-Away Dolls خواهد بود. منابع می گویند فیلم در بیکرسفیلد، کالیفرنیا می گذرد و کوالی در نقش یک کارآگاه خصوصی، پلازا نقش یک زن مرموز و ایوانز نقش یک رهبر فرقه را در کمدی سیاه بازی خواهد کرد. فیلمبرداری و تولید Honey Don't از اواخر مارس (اوایل آوریل) در نیومکزیکو آغاز خواهد شد.

ایتان کوئن، برادر جوئل کوئن

مارگارت کوالی اخیرا در فیلم های Poor Things و Drive-Away Dolls بازی کرده است و از دیگر فیلم های او می توان به The Substance و Kinds of Kindness اشاره کرد. اوبری پلازا پس از حضور در فصل دوم سریال نیلوفر سفید و در فیلم Operation Fortune: Ruse de Guerre، اخیراً در سریال Agatha: Darkhold Diaries و در فیلم Megalopolis بازی کرد. کریس ایوانز پس از حضور در Ghosted and Pain Hustlers، اخیرا در Red One بازی کرده است.

بخوانید  اشاره احتمالی مایکروسافت به حضور Hellblade 2 و Avowed در ویترین ایکس باکس

برادران کوئن تصمیم گرفتند راه خود را پس از تصنیف باستر اسکراگز جدا کنند و در سال 2021، جوئل کوئن با تراژدی مکبث بازگشت، سپس اتان کوئن مستند جری لی لوئیس: دردسر در ذهن را سال گذشته منتشر کرد و پس از آن درایو – او کارگردانی Away را بر عهده داشت. . عروسک ها. علاوه بر این، برادران کوئن قرار است پس از چند سال دوری دوباره برای کارگردانی یک فیلم جدید گرد هم آیند، اما به نظر می‌رسد که دیگر لازم نیست منتظر فیلم بعدی اتان کوئن باشیم.

تحریریه مجله بازی یک گیمر