مایکروسافت 1900 شغل در بخش بازی های ویدیویی خود را تعدیل کرد



در آخرین موج اخراج‌ها که به صنعت بازی‌های ویدیویی ضربه زده است، 1900 نفر از بخش بازی‌های ویدیویی مایکروسافت از این شرکت اخراج خواهند شد. در یک یادداشت جدید ارسال شده به کارکنان (از طریق IGNفیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، از «تصمیم دردناک» برای کاهش تعداد افرادی که در بازی‌های ویدیویی در مایکروسافت کار می‌کنند، صحبت کرد، در حالی که متعهد به «حمایت کامل» از افرادی است که تحت تأثیر حقوق و دستمزد قرار می‌گیرند. GameSpot با مایکروسافت تماس گرفت و شرکت تأیید کرد که این یادداشت دقیق است.

اسپنسر نوشت: “همانطور که به سمت سال 2024 پیش می رویم، رهبران Microsoft Gaming و Activision Blizzard متعهد هستند که یک استراتژی و برنامه اجرایی را با ساختار هزینه ای پایدار هماهنگ کنند که از رشد کل کسب و کار رو به رشد ما حمایت کند.” ما با هم اولویت‌ها را تعیین کردیم، زمینه‌های همپوشانی را شناسایی کردیم و اطمینان حاصل کردیم که همه با بهترین فرصت‌های رشد هماهنگ هستیم. به عنوان بخشی از این فرآیند، ما تصمیم دردناکی گرفته ایم که تعداد نیروی کار بازی خود را به حدود 1900 نقش از تیم 22000 نفری خود کاهش دهیم. »

مایکروسافت در نهایت توانست خرید 69 میلیارد دلاری Activision Blizzard را در سال 2023 تکمیل کند. این نوع حرکت ها اغلب به دلیل “همپوشانی” که اسپنسر ذکر شد منجر به اخراج کارکنان می شود، اگرچه مشخص نیست که کدام بخشی از 1900 اخراج به این موضوع مربوط می شود. این رقم تقریباً 9 درصد از کل کارمندان Xbox را نشان می دهد.

بخوانید  بهترین فیلم های اما استون | ۲۰ اثر جذاب + امتیاز IMDB

تنها فردی که می‌دانیم دیگر در شرکت نخواهد بود، مایک یبارا، رئیس بلیزارد است که این خبر را در توییتر/X به اشتراک گذاشت. مطابق با لبهبازی بقای بلیزارد که قبلا اعلام شده بود نیز به دنبال این اخراج ها لغو شد.

اخراج‌ها اخیراً در صنعت بازی‌های ویدیویی احساس شده است، زیرا اگرچه سال 2023 سال بزرگی برای انتشار بازی‌های ویدیویی پرفروش بود، شرکت‌ها در سراسر جهان مشاغل خود را کاهش داده‌اند.

تنها در این هفته، شرکت‌های زیرمجموعه THQ Nordic و Embracer، Black Forest Games، 50 درصد از نیروی کار خود را کاهش دادند، انتظار می‌رود توسعه‌دهنده Outriders، People Can Fly، 30 کارمند خود را از دست بدهد، و پس از اخراج 530 کارمند Riot، برچسب انتشاراتی آن Riot Forge متوقف شد. بستن.



تحریریه مجله بازی یک گیمر