بازيگرهاي صداي جديد Persona 3 Reload شدند، شخصيت‌ها بازپخش شدند



Persona 3 Reload به طور رسمی در نمایشگاه بازی های Xbox رونمایی شد و تریلر آن به ما نگاهی به نحوه طراحی مجدد بازی اصلی داد. از سبک بصری جدید مانند Persona 5 گرفته تا مبارزات و اکتشافات اصلاح شده آن، به نظر می رسد بازی از چندین جنبه مدرن شده است. این همچنین با بازسازی صداپیشگان برای هر شخصیت در Persona 3 Reload انجام می شود و VA های جدید پس از اعلام رسمی نقش خود را فاش کردند.

در زیر مروری بر تمامی صداپیشگان و نقش‌های آن‌ها که برای Persona 3 Reload می‌شناسیم، آورده شده است.

در حال پخش: تریلر Reveal Reload Persona 3 | نمایشگاه بازی های ایکس باکس 2023

شخصیت Persona 3 صداپیشه جدید صداپیشه اصلی
قهرمان داستان الکس لی یوری لونتال
یوکاری تاکبا هدر گونزالس میشل راف
میتسورو کیریجو آلگرا کلارک تارا پلات
آکیهیکو سانادا الکساندر ساب لیام اوبراین
جونپی ایوری زنو رابینسون ویک میگنیا
تیز داون بنت کارن استراسمن
فوکا یاماگیشی سوزی یونگ پل تیسو
شینجیرو آراگاکی قاضی اسلوکام گرانت جورج
کن محبوب جاستین لی بدون اعتبار در P3 اصلی
سیندی رابینسون در اسپین آف

برای صداپیشگان اصلی احترام وجود دارد، و آنها عمدتاً از زمان انتشار Persona 3 مانند Persona Q، Persona 3: Dancing In Moonlight، و Persona 4 Arena و Ultimax، نقش‌های خود را در چندین دنباله و اسپین‌آف تکرار کرده‌اند. اما با یک اختراع مجدد، و به خصوص با اتهامات سوء رفتار جنسی Vic Mignogna و مسائل حقوقیPersona 3 Reload بهتر است با فهرست جدید VA بروید.

Persona 3 Reload قرار است در اوایل سال 2024 برای سیستم های ایکس باکس، پلی استیشن، نینتندو سوییچ و پلتفرم های رایانه شخصی عرضه شود. همچنین در تاریخ 17 نوامبر سال جاری، Persona 5 Tactica را دریافت خواهیم کرد، یک اسپین آف استراتژی-RPG با حضور دزدان فانتوم و چند شخصیت جدید. Atlus همچنین Metaphor: ReFantazio را معرفی کرد که از Studio Zero (گروهی از توسعه دهندگان سابق Persona) است – قبلاً با نام Project Re: Fantasy شناخته می شد و یک IP جدید با سبک های آشنا است.

بخوانید  ماموریت بازگشت به Mandalorian در تریلر جدید فصل سوم سریال Mandalorian

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر