ماموریت بازگشت به Mandalorian در تریلر جدید فصل سوم سریال Mandalorian

پخش فصل سوم سریال ماندالوریان از چهارشنبه این هفته پس فردا از شبکه دیزنی پلاس آغاز می شود. حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونتبلیغ تلویزیونی جدیدی از فصل سوم سریال ماندلوریان منتشر شد. در این تریلر جدید و کوتاه که صبح امروز منتشر شد، شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات فصل سوم سریال Mandalorian هستیم که در آن اولین تصویر از بازگشت دین جارین به سیاره ماندالوریان به نمایش درآمده است. در زیر می توانید آن تریلر را تماشا کنید:

پدرو پاسکال، کتی اسکاف، کارل ویتر، جانکارلو اسپوزیتو، امیلی پرستو کریستوفر لوید و امی سداریس، از جمله بازیگرانی که در فصل سوم سریال ماندالوریان حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته اند. همانند دو فصل گذشته جان فاورو و دیو فیلونی آنها مسئولیت ساخت فصل سوم سریال ماندلوریان را بر عهده دارند. همچنین ریک فامویا، ریچل موریسون، لی آیزاک چانگ، کارل ویترز، پیتر رمزی و برایس دالاس هاوارد آنها قسمت های مختلفی از فصل سوم سریال ماندلوریان را کارگردانی کردند.

دانلود از آپارات

لوکاس فیلم و دیزنی تریلر جدید و کوتاهی از فصل سوم سریال Mandalorian منتشر کرده اند که هیجان هواداران را برای فصل جدید این سریال افزایش می دهد.

به تازگی جان فاورو، خالق سریال Mandalorian تایید کرده که نگارش فیلمنامه فصل چهارم این سریال به پایان رسیده است. فاورو همچنین گفت که او و دیو فیلونی در حال حاضر به پایان این سریال فکر نکرده اند و بنابراین فصل چهارم سریال ماندلوریان آخرین فصل آن نخواهد بود و ظاهرا این سریال در فصل های آینده ادامه خواهد داشت. همچنین طی سال 2023 باید منتظر پخش سریال آهسوکا از دنیای جنگ ستارگان باشیم.

بخوانید  نحوه تبدیل Milcery به Alcremie در DLC Pokemon Scarlet و Violet Indigo Disk

طبق خلاصه داستان فصل سوم سریال ماندلوریان، سفرهای ماندلوریان در کهکشان جنگ ستارگان ادامه دارد. زمانی که یک شکارچی جایزه تنها بود، دین جارین اکنون با گروگو بازگشته است، زیرا جمهوری جدید تلاش می کند کهکشان را از دوران تاریک خود خارج کند. با ادامه ماجراجویی با گروگو، مسیر ماندلوریان از متحدان قدیمی اش جدا می شود و دشمنان جدید راه خود را باز می کنند.