رونمایی از بازی رومیزی Apex Legends

قرار است یک کمپین Kickstarter برای این محصول تشکیل شود که از 27 می 1402 (17 می 2023) آغاز خواهد شد. اما با توجه به محبوبیت Apex Legends، احتمال موفقیت این کمپین بالاست. در این بازی رومیزی، شما به عنوان یکی از چهار افسانه ای که سعی در شکست سایر بازیکنان یا تیم ها دارند، بازی می کنید و هر بازی حدود یک ساعت طول می کشد.

اگر از طرفداران Apex Legends هستید، خبر خوبی برای شما وجود دارد. زیرا بازی رومیزی این بازی به صورت رسمی معرفی شده است. این بازی Apex Legends: The Board Game یک بازی تاکتیکی رقابتی برای 2-4 نفر است. با این حال، این تعداد را می توان با استفاده از توسعه دهنده های مورد نظر افزایش داد.

بازی Apex Legends اخیراً به لطف حالت Team Deathmatch رکورد جدیدی در تعداد بازیکنان همزمان به ثبت رسانده است. این حالت با هم فصل شانزدهم این اثر با نام Revelry منتشر شد که برای هر شخصیت یک سیستم رتبه بندی و یک شخصیت جدید نیز اضافه شد.

به طور رسمی از بازی تخته Apex Legends: The Board Game معرفی شده است و یک کمپین Kickstarter خواهد داشت.

استودیو پشت این بازی رومیزی Glass Cannon Unplugged است که روی بازی تخته Dying Light نیز کار می کند و ظاهرا این استودیو قصد دارد روی بازی های رومیزی اقتباس شده از بازی ها تمرکز کند.

اگرچه زمین بازی و نحوه تجربه آن هنوز اعلام نشده است، اما در بیانیه مطبوعاتی آمده است که این بازی “یک تجربه کاملاً غوطه ور با محیطی سه بعدی بیرون کشیده شده از صفحه نمایش” است. چهار افسانه ای که می توان از بین آنها انتخاب کرد عبارتند از Wraith، Gibraltar، Bloodhand و Bangalore. مانند بازی Apex Legends، هر افسانه توانایی های منحصر به فردی خواهد داشت و افسانه ها و کارت های دیگر به صورت الحاقی و افزونه منتشر می شوند. اما هنوز معرفی نشده اند.

بخوانید  امکان کار مجدد ویلم دافو با رابرت اگرز در بازسازی نوسفراتو