هشتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی با مشارکت گسترده همراه اول


«همراه اول» در این مطلب، رویداد «بازیکو» با محوریت ورزش‌های الکترونیک را معرفی کرده است.

همراه اول به منظور حمایت از رشد و توسعه بازی ‌های ویدیویی و ورزش‌های الکترونیک (E-Sports) با مشارکت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای رویداد «بازیکو» را برگزار می‌کند. این رویداد مهم، از تاریخ 9 تا 11 آبان ماه، در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.

مجموعه کُری‌گیم به‌عنوان بازوی نشر و تولید بازی‌های ویدیویی همراه اول مشارکت در برگزاری این رویداد را به عهده دارد. با حمایت کُری‌گیم، «بازیکو» یک فرصت استثنایی برای علاقمندان به بازی‌های ویدیویی و ورزش‌های الکترونیک است تا در یک فضای جذاب در پلتفرم‌های موبایل، رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها به رقابت با یکدیگر بپردازند.

باتوجه‌به رشد چشمگیر ورزش‌های الکترونیک و علاقه‌مندان پرشمار آن، این رویداد می‌تواند به یک فرصت منحصر‌به‌فرد برای گسترش ورزش‌های الکترونیک و همکاری بین شرکت‌های معتبر فعال در این حوزه تبدیل شود. ده‌ها بازی در سبک‌ها و پلتفرم‌های مختلف در این رویداد حضور دارند و بیش از یک میلیارد تومان جوایز به نفرات برتر هر ژانر اهدا خواهد شد.

اما چه بازی‌‌هایی در رویداد بزرگ هشتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی حضور دارند؟‌ 

اگر عاشق رقابت هستید بازی فیفا ۲۳ طبیعتا بهترین گزینه برای ثبت نام است. به غیر از این بازی شاهد حضور کرش بندیکوت ۴ نیز در این مسابقه هستیم. علاوه بر بازی‌های فوق بیش از ۲۰ بازی موبایل ایرانی نیز در رویداد هشتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی میزبان شرکت‌کنندگان برای رقابت نزدیک بودند. از جمله این بازی ها می‌توانیم به کوییز آف کینگز، بازی بزن بهادر، میدان نبرد: بتل رویال، بازی تاپس و کات آف اشاره کنیم که در رده‌های سنی مختلف مسابقات آن برگزار شده است.

بخوانید  Destiny 2 Season Of The Seraph: هفته چهارم راهنمای چالش های فصل

علاقه‌مندان به بازی های موبایلی آنلاین و حضوری (فیفا) جهت ثبت نام در دوره ی بعدی مسابقات می‌توانند ازطریق ثبت نام در بازیکو (اولین پلتفرم جامع ورزش های الکترونیکی ایران) اقدام کنند.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یک گیمر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر