پیشنهاد کلیف بلزینسکی برای ریبوت Gears of War به سبک God of War


کلیف بلزینسکی، اخیرا در مصاحبه‌ای پیشنهاد ساخت ریبوت مجموعه Gears of War را داده است.

سری Gears of War یکی از مهم‌ترین مجموعه بازی‌های انحصاری ایکس باکس است که آخرین نسخه‌اش با نام Gears 5 در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و تا الان بازی جدیدی از آن معرفی نشده است. پیش از اینکه استودیوی کوالیشن وظیفه توسعه این مجموعه را بر عهده بگیرد، شرکت اپیک گیمز مسئولیت ساخت بازی‌های Gears of War را داشت و کلیف بلزینسکی یکی از افرادی بود که نقش کلیدی در توسعه این سری داشت و از او به‌عنوان خالق Gears of War یاد می‌شود.

حالا کلیف بلزینسکی مصاحبه جدیدی داشته که در آن درباره کمیک جدیدش با نام Scrapper صحبت کرده است. در بخشی از این مصاحبه از او سؤال شد که آیا پیشنهادی برای ادامه مجموعه بازی‌های Gears of War دارد یا خیر که او گفت این سری باید مانند God of War در سال ۲۰۱۸ ریبوت شود. او همچنین گفت که فیل اسپنسر، رئیس برند ایکس باکس هر موقع به مشورت بلزینسکی نیاز داشت، می‌تواند با او تماس بگیرد و این بازیساز همیشه از مشاوره دادن خوشحال می‌شود.

کلیف بلزینسکی / Cliff Bleszinski

بلزینسکی همچنین در بخشی از صحبت‌های خود از زمان عرضه بازی Gears of Wars 3 به‌عنوان دوران طلایی صنعت بازی یاد کرد و گفت اکنون این احساس را دارد که تمام بازی‌ها به سمت سرویس‌محور شدن حرکت می‌کنند. او همچنین می‌گوید که به نظرش فیل اسپنسر در حال تبدیل کردن ایکس باکس گیم پس به نتفلیکس دنیای بازی‌های ویدیویی است و با اینکه به تصمیم او احترام می‌گذارد، اما بلزینسکی چندان علاقه به این شکل از بازی‌ها ندارد.

بخوانید  L'annonce des acteurs de la deuxième saison de la série de jeux composés avec la sortie d'une bande-annonce

در آخر نیز خالق سری Gears of War به اقتباس سینمایی که توسط نتفلیکس از این مجموعه ساخته خواهد شد، پرداخت و باری دیگر از علاقه خود به ایفای نقش مارکوس فینیکس توسط دیو باتیستا صحبت کرد. هنوز اطلاعات چندانی از فیلم Gears of War نداریم، اما نتفلیکس جان اسپیتز، نویسنده فیلم‌های Doctor Strange و Dune را برای نوشتن فیلمنامه این فیلم استخدام کرده است.

در حال حاضر تمام نسخه‌های مجموعه Gears of War در کنسول‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قابل تجربه است.