هاوارد اسکات وارشاو، افسانه آتاری، «تاریخچه» کمپانی را در تریلر Pixel Ripped 1978 به یاد می آورد.



تریلر جدیدی از Pixel Ripped 1978 با حضور هاوارد اسکات وارشاو، توسعه‌دهنده نمادین آتاری، او را می‌بیند که در تاریخ بسیار و قطعاً واقعی شرکت کندوکاو می‌کند.

Pixel Ripped 1978 جدیدترین عنوان از سری بازی‌های واقعیت مجازی Arvore Immersive است که بازی‌های درون یک بازی را ارائه می‌کند، این عنوان از بازی‌ها و تاریخ آتاری برای روایت داستان خود الهام گرفته است. در این آخرین تریلر، Warshaw، که به‌خاطر ساخت عناوینی مانند Yar’s Revenge و Raiders of the Lost Ark، و بدنام برای ET The Extra-Terrestrial شناخته می‌شود، شناخته شده است. در آن، وارشا در مورد توسعه‌دهنده‌ای صحبت می‌کند که در آتاری به نام «باگ» کار می‌کرد، که به گفته او «مثل یک باگ نرم‌افزاری نیست»، بلکه «یک برنامه‌نویس شگفت‌انگیز به نام باربارا ریورز» است که همه او را باگ نامیده‌اند.

وارشاو گفت: “او کسی بود که Pixel Ripped را برنامه ریزی کرد.” مثل این بود که او در این بازی زندگی می‌کرد. البته باگ واقعی نیست و یک شخصیت خیالی در دنیای Pixel Ripped 1978 است که در آتاری کار می کند. او باید با Dot – یک شخصیت تکرارشونده در سری Pixel Ripped – کار کند تا Cyblin Lord شیطان را شکست دهد. هنگامی که در حال سفر بین ابعاد نیستید و بازی‌های مختلف را در بازی انجام می‌دهید، می‌توانید دفتر مرکزی Atarai واقع در Sunnyvale، کالیفرنیا را نیز کاوش کنید.

پس از سقوط بازی های ویدئویی در سال 1983، وارشاو صنعت را ترک کرد. او در نهایت به عنوان یک درمانگر در سیلیکون ولی کار جدیدی را آغاز کرد. کتاب او روزی روزگاری آتاری جزئیاتی از زمان او با این شرکت در دوران اوج آن است.

بخوانید  راهنمای پیش خرید Advance Wars 1 + 2 Re-Boot Camp - قبل از راه اندازی این ماه از کجا بخریم

Pixel Ripped 1978 در حال حاضر تاریخ انتشار ندارد، اما در Meta Quest، Steam و PS5 در دسترس خواهد بود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر