کارگردان Tekken 8 از حافظه SSD کنسول پلی استیشن 5 تمجید کرد

کارگردان Tekken 8 در کنسول PS5 صحبت کرده است.

دویل جین در کنار لوگوی Tekken 8

این شخص اخیراً در چت اخیر خود با آخرین شماره مجله Play از حافظه پرسرعت SSD کنسول پلی استیشن 5 تمجید کرده است. با توجه به سرعت فضای داخلی بالای مطلوب کنسول نسبت به هارد دیسک های استاندارد، کاربران می توانند با سرعت بسیار بیشتری در مسابقات شرکت کنند. از سوی دیگر، این موضوع برای بازیکنانی که وارد مسابقات مجدد می شوند نیز صادق است. کاتسوهیرو هارادا او گفت: «این احتمالاً مهم‌ترین چیزی است که تجربه بازیکن را در بازی تغییر می‌دهد.

قطعا بسیاری از طرفداران سبک مبارزه ای منتظر کشف Tekken 8 هستند. اثری که نمایش های باکیفیت آن تا به امروز منتشر شده است. سازندگان Tekken 8 قصد دارند این بازی را فقط برای کنسول های نسل نهم منتشر کنند.

Tekken 8 اولین عرضه از این سری بازی های قدیمی است که هدف آن ارائه یک تجربه کامل نسل نهم برای کاربران و طرفداران است و بدون شک قدرت سخت افزاری جدیدترین کنسول های بازار به این امر کمک خواهد کرد. ویدیوهای منتشر شده از آخرین نسخه از سری بازی های Tekken به خوبی پیشرفت بصری این بازی را نشان می دهد.البته طی آخرین اخبار دنیای بازی، کاتسوهیرو هاراداکارگردان بازی Tekken برداشت جالبی در مورد این موضوع ارائه کرد.

در نهایت باید گفت که در گذشته کارگردان آثار مورد نظر تایید کرده بود که نسخه جدید عملکرد متقاطع و بازگشت Netcode پشتیبانی خواهد شد. Tekken 8 برای کاربران کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس در تاریخ نامشخصی در دسترس خواهد بود. Xbox Series S و رایانه های شخصی نیز شامل خواهند شد.

بخوانید  هیدئو کوجیما: ماهیت OD با جریان فعلی صنعت بازی های ویدیویی بسیار متفاوت خواهد بود

نظرت چیه عزیزم؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.