راهنمای پیش خرید Advance Wars 1 + 2 Re-Boot Camp – قبل از راه اندازی این ماه از کجا بخریم

استودیوی توسعه Wayforward در حال مدیریت این بازسازی است که شامل تمام محتوای داستانی، مکانیک‌های گیم‌پلی و حالت‌ها در مقابل بازی‌های اصلی مبتنی بر جن‌های دوبعدی بازسازی‌شده با شخصیت‌ها و محیط‌های کامل سه‌بعدی است.

Advance Wars 1+2 Re-Boot Camp همانطور که از عنوان آن پیداست، بازسازی دو بازی اول Advance Wars است که در اصل برای Game Boy Advance: Advance Wars و Advance Wars 2: Black Hole Rising طراحی شده بودند. استراتژی نوبتی کلاسیک فرقه‌ای را می‌بیند که بازیکنان به نیروهای پیاده نظام و واحدهای ویژه قهرمان «CO» در برابر ارتش‌های دشمن فرمان می‌دهند. نبردها در خشکی، هوا و دریا اتفاق می‌افتند، اما لحن برای یک بازی ظاهراً در مورد جنگ، با سبک هنری رنگارنگ و آهنگ‌های جذابی که موضوع تاریک را رد می‌کند، به طرز شگفت‌آوری شاد و مفرح است.

پیش‌سفارش نسخه‌های فیزیکی Advance Wars 1+2 Re-Boot Camp با قیمت 60 دلار در دسترس است. آمازون، بهترین خرید، GameStopو . همچنین می‌توانید نسخه دیجیتال آن را با قیمت 60 دلار پیش‌سفارش کنید فروشگاه اینترنتی نینتندو سوییچ و آمازون. اگرچه یک جایزه پیش‌سفارش نیست، خرید از فروشگاه الکترونیکی مقداری امتیاز طلایی نینتندو برای شما به ارمغان می‌آورد که می‌توانید برای خریدهای بعدی از آنها استفاده کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

متأسفانه، Advance Wars 1 + 2 Re-Boot Camp به همراه پاداش های پیش خرید ارائه نمی شود.

هفته‌ها تا انتشار Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp برای Nintendo Switch فاصله داریم – نه، این بار واقعی است. مجموعه اصلاح‌شده دو بازی اول از سری محبوب تاکتیک‌های نوبتی، همانطور که در اوایل سال جاری در نینتندو دایرکت تأیید شد، در ۲۱ آوریل عرضه خواهد شد. به دلیل رویدادهای جهانی (جنگ اوکراین) تالیف آن برای مدت نامعلومی به تعویق افتاده بود. این تاخیر بیش از یک سال به طول انجامید. اگر نمی توانید برای بازی بازسازی دو تا از بهترین بازی های Game Boy Advance صبر کنید، پیش‌سفارش‌های جنگ را پیش‌خرید کنید هنوز در دسترس هستند.

بازسازی‌ها شامل صداپیشگی، سریع جلو و عقب، و یک ویرایشگر نقشه است که به شما امکان می‌دهد سطوح خود را ایجاد کنید. Advance Wars دارای بازی چند نفره محلی و آنلاین خواهد بود.

پاداش پیش‌سفارش کمپ مجدد راه‌اندازی Advance Wars 1+2