نمای کلی مودم Neterbit NSL-224 اتصال با سرعت پایدار به ADSL و VDSL


مودم و روتر Netbit NSL-224 عملکرد مورد نیاز کاربر برای اتصال به اینترنت پرسرعت VDSL را فراهم می کند.

با افزایش پوشش اینترنت VDSL در مناطق مسکونی تب خرید مودم VDSL2 و ADSL2+ نسبت به سال های گذشته داغ شده است. یکی از معروف ترین برندهای سال های اخیر در ایران نتربیت با سه سال گارانتی آونگ به لطف قیمت مناسب نسبت به رقبا و خدمات پس از فروش در ایران توانسته جای خود را در بین سایر برندهای معروف باز کند.

بعد از مودم 4G Neterbit که در یک ویدیو در یک گیمر نمایش داده شد، اکنون آوانگ مودم Neterbit NSL-224 VDSL2 و ADSL2+ را برای ما ارسال کرده است تا برای چند روز با آن کار کنیم. یک گیمر قبلا مودم های Neterbit دیگری را در یک گیمر معرفی کرده است. در صورت علاقه می توانید معرفی دو روتر مودم Neterbit ND-4230N و Neterbit ND-4230NU را در یک گیمر مطالعه کنید.

اما قبل از معرفی مودم Neterbit دلیل شباهت مودم Neterbit و D-Link چیست؟

Neterbit قبلاً از دو مرکز تحقیق و توسعه این شرکت در تایوان و امارات متحده عربی با بیش از 200 محقق صحبت کرده بود. تعدادی از محصولات Neterbit اکنون تحت لیسانس D-Link تولید می شوند. بر این اساس، به همین دلیل شاهد شباهت هایی بین مودم NSL-224 و مدل D-Link DSL-224 هستیم.

در واقع تولید این محصول در ایران باعث شد تا بتوانیم محصولی با تکنولوژی و امکانات مشابه را با قیمت کمتر 200 هزار تومان خریداری کنیم.

پورت های مودم و روتر Neterbit NSL-224

مودم NSL-224 دارای طراحی کاملا مشکی و مدرن است. در وسط مودم نام برند Neterbit حک شده و طرح کج شده قسمت بالایی مودم و همچنین اطراف مودم را مشاهده می کنید.

بخوانید  بازی Day One PS Plus Foamstars نقشه راه را فاش می کند

در پشت دستگاه در کنار چهار پورت شبکه با سرعت 10/100 مگابیت بر ثانیه، درگاه ورودی جک گوشی، دکمه وای فای، کلید WPS و همچنین پورت آداپتور برق حک شده است. همچنین Neterbit از دو آنتن با استاندارد 802.11n در فضایی بزرگ برای پوشش بهتر اتصال دستگاه های مختلف از جمله گوشی، لپ تاپ، کنسول های بازی، تبلت و سایر دستگاه های وای فای استفاده کرد.

دو آنتن خارجی مودم دارای 5dBi هستند و در بررسی ما عملکرد آنتن خوبی برای فضای خانه داشتند. این مودم از اتصال وای فای 2.4 گیگاهرتز با سرعت 300 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کند که به لطف این سرعت انتقال، کاربران متصل به شبکه بی سیم قادر به انتقال اطلاعات با سرعت دلخواه خواهند بود.

NSL-224 قابلیت استفاده به عنوان روتر بی سیم را نیز دارد، به این ترتیب با دسترسی به تنظیمات مودم می توانید از این دستگاه به عنوان روتر استفاده کنید.

اما مودم NSL-224 چه ویژگی های نرم افزاری را برای کاربران پشتیبانی می کند؟

اگر گیمر هستید، حتما احساس کرده اید که باید چند پورت مودم را باز کنید. با قابلیت Port Forwarding و Port Mapping می توانید با جستجو در اینترنت پورت بازی ها و شبکه های آنلاین مانند پلی استیشن و ایکس باکس را باز کنید.

بحث امنیت در فضای مجازی این روزها مطرح است. مودم ها و روترهای Netbit گزینه فایروال NAT را برای حفظ امنیت کاربر در مودم در دسترس قرار داده اند. به لطف این امکان می توانید ترافیک داده ها را کنترل کرده و از اتصالات غیرمجاز جلوگیری کنید. از طرفی مانند سایر مودم های موجود در بازار و نتتربیت، یک اتصال امن و پرسرعت با پروتکل WPS یا WiFi Protected Setup ارائه می شود.

بخوانید  توقف تولید فصل سوم سریال ویچر به علت ویروس کرونا

مودم NSL-224 از پروتکل VPN پشتیبانی نمی کند، بنابراین امکان تنظیم VPN روی تنظیمات مودم وجود ندارد. اما مطمئناً می توانید این پارامترها را از طریق ویندوز یا دستگاه های دیگر روی سیستم عامل خود تنظیم کنید.

آنتن مودم Neterbit NSL-224

به طور کلی مودم NSL-224 یکی از پرفروش ترین مودم های بازار ایران است و هم برای کاربران VDSL و هم برای کاربران ADSL مفید است. با توجه به اهمیت خدمات پس از فروش، وجود شرکت آوانگ برای ارائه خدمات، ارزش خرید مودم های نتربیت را بسیار بالاتر از سایر برندهای مودم می کند.

مودم NSL-224 طراحی مدرنی دارد و نیازهای کاربران را برای اتصال پایدار به اینترنت برآورده می کند. البته عدم وجود اتصال وای فای 5 گیگاهرتزی در این مودم خود را احساس می کند. از طرفی این روزها شاهد فروش مودم هایی با فناوری نسبتا گران وای فای 6 هستیم. از جمله دستگاه هایی که از وای فای 6 پشتیبانی می کنند کنسول پلی استیشن 5 است که به دلیل بحث قیمت نمی توان انتظار داشت که این فناوری ها در مودم های ارزان تری مانند NSL -224 وجود داشته باشد.

مودم Neterbit NSL-224 هم اکنون در بازار ایران با قیمت 970000 تومان به فروش می رسد. مودم Neterbit هم اکنون با 3 سال گارانتی آونگ به فروش می رسد که شامل 1 سال گارانتی تعویض نیز می شود.

نظر شما در مورد مودم های Neterbit چیست؟ آیا تا به حال از این مودم ها استفاده کرده اید؟ نظر خود را حتما در نظرات با ما در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر