بازی Day One PS Plus Foamstars نقشه راه را فاش می کند


بازی شوتر PlayStation Foamstars که شبیه به Splatoon است، اسکوئر انیکس فاش کرده است که محتوای فصلی جاری را ارائه می‌کند و فصل‌های جدید تقریباً هر 5 هفته یکبار از راه می‌رسند. عملکرد در چنین بازه زمانی کوتاهی، خوب است که توسعه دهندگان در حال حاضر شش فصل از این فصل ها را در نقشه راهی که امروز به اشتراک گذاشته شده است، ترسیم کرده اند.

Foamstars که در تاریخ 6 فوریه به عنوان یک بازی رایگان پلی استیشن پلاس برای تمام سطوح اشتراک وارد می‌شود، اولین فصل خود را با نام Starry Pop بلافاصله راه‌اندازی می‌کند. فصل اول شامل دو رویداد با زمان محدود خواهد بود: یک حالت تک نفره به نام Lonestar و یک رویداد تیمی به نام Tribe-Vibe. در این رویدادها، بازیکنان می‌توانند امتیازهای رتبه‌بندی (RP) را برای رقابت در یک مسابقه 5 راندی برای شانس کسب RP بیشتر خرج کنند. بازیکنان می‌توانند با کسب RP کافی برای انجام یک آزمایش رتبه‌بندی به امید رسیدن به سطح رتبه بعدی، از رتبه‌ها صعود کنند.

در حال پخش: FOAMSTARS · تریلر رسمی تاریخ انتشار

یکی دیگر از رویدادهای محدود، Extreme Party است که در این فصل دارای دو حالت بازی انحصاری است: All Mel T Party که طبق گزارش‌ها، همه بازیکنان به عنوان شخصیت Mel T بازی می‌کنند و حالت Invisible که در آن همه بازیکنان نامرئی هستند. در طول بازی

جشن فریای شاد یکی دیگر از رویدادهای محدود و فقط آخر هفته است که به بازیکنان این فرصت را می‌دهد تا فوم‌استار جدید فصل 2، Coiff Guy را امتحان کنند و به بازیکنان این فرصت را می‌دهد تا قبل از انجام آن، تجربه عملی با این شخصیت را در حالت فشار پایین به دست آورند. . در بازی کامل موجود است.

همانطور که از این نوع بازی انتظار می رود، Foamstars با Season Pass راه اندازی می شود که شامل Season Pass رایگان و Season Pass Premium است. در حالی که همه کاراکترها، نقشه‌ها و حالت‌ها را می‌توان با هر دو پاس باز کرد، مجوز ممتاز شخصیت‌های جدید را بسیار سریع‌تر باز می‌کند و شامل موارد آرایشی انحصاری می‌شود.

پس از فصل اول، که از 6 فوریه تا 8 مارس اجرا می شود، Foamstars در حال حاضر پنج فصل دیگر را برنامه ریزی کرده است و ویژگی های جدیدی برای هر یک از آنها ارائه می شود. شخصیت‌های جدید یا Foamstars در فصل‌های 2، 3، 5 و 6 وارد خواهند شد. انتظار می‌رود نقشه‌های جدید در فصل 4 و همچنین حالت‌ها و ماموریت‌های جدید برای اکثر فصل‌ها وارد شوند. جزئیات بیشتر را در تصویر نقشه راه زیر بررسی کنید.

بخوانید  Resident Evil 4 Remake 19 بزرگترین تغییرات
شرحی ارائه نشده است

Foamstars در 6 فوریه برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 منتشر می‌شود. به‌طور منحصربه‌فرد، بازی توسعه‌یافته Square Enix در روز اول به‌عنوان یک بازی رایگان برای مشترکین، حتی در پایین‌ترین سطح پلی‌استیشن پلاس، عرضه خواهد شد. پس از 5 مارس، با قیمت 30 دلار در دسترس خواهد بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر