نحوه بازی Diablo 4 روی کنسول ایکس باکس فاش شد

نرخ فریم و وضوح Diablo 4 در کنسول های Xbox Series X Xbox Series S فاش شد.

این به احتمال زیاد به این معنی است که بازی بر روی کنسول پلی استیشن 5 با سرعت 60 فریم بر ثانیه و وضوح 4K اجرا خواهد شد. با این حال، هنوز چیزی به طور رسمی تایید نشده است. لطفا توجه داشته باشید که در تاریخ 31 آوریل (20 آوریل)، بلیزارد اطلاعات جدیدی در رابطه با محتوای Endgame و سیستم آینده این بازی اعلام خواهد کرد.

بازی Diablo 4 16 ژوئن برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S و PC در دسترس خواهند بود.

راد فرگوسندر طول پادکست ایکس‌باکس Major Nelson، Diablo GM تأیید کرد که Diablo 4 با 60 فریم بر ثانیه و وضوح 4K در Xbox Series X و 60fps و وضوح 1080p در Xbox Series S اجرا می‌شود. مشخص نیست که آیا تنظیمات گرافیکی اضافی برای وضوح‌های مختلف و تنظیمات عملکرد در آن وجود خواهد داشت یا خیر. -بازی

پس از اعلام اینکه بازی Redfall در زمان عرضه با نرخ فریم 60 در Xbox Series X Xbox Series S کار نخواهد کرد، بررسی ها از این بازی چند برابر شده است. اما خوشبختانه این روند معمول همه بازی های بزرگ منتشر نخواهد شد. در واقع، اجرای بازی Diablo 4 بلیزارد بر روی کنسول‌های نسل نهم ایکس‌باکس با سرعت 60 فریم بر ثانیه تایید شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  BlizzCon 2023: The Best Cosplay From World Of Warcraft To Diablo 4